احداث دومین غرفه عرضه میوه و تره بار در قزوین

به گزارش بازی های اندروید، سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین گفت: دومین غرفه عرضه میوه و تره بار در میدان حافظ شهرک مینودر احداث شده است و به زودی به بهره برداری می رسد.

احداث دومین غرفه عرضه میوه و تره بار در قزوین

اصغر الهیاری، سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین گفت: پس از بهره برداری از اولین غرفه میوه و تره بار و استقبال شهروندان از آن، عملیات اجرایی دومین غرفه با سرعت بیشتری صورت گرفته و به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

اللهیاری اضافه نمود: با هدف ساماندهی میوه فروشان سیار، دومین غرفه میوه و تره بار واقع در ناحیه مینودر ضلع جنوب غربی میدان حافظ با مساحت 80 متر مربع اجرا شده است.

وی اضافه نمود: سازمان ساماندهی مشاغل شهری آمادگی دارد با همکاری منطقه ها چهارگانه شهرداری و تامین زمین تا خاتمه امسال با هدف دسترسی سریع شهروندان در تمامی محلات شهر قزوین غرف و بازارچه های میوه و تره بار را دایر نماید.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین گفت: یکی از اهداف سازمان از برپایی غرفه ها و بازارچه های میوه و تره بار علاوه بر دسترسی آسان شهروندان به محصولات با کیفیت، کاهش ترافیک و زیبایی منظر شهری است که این موضوع پس از ساماندهی میوه فروش های سیار در سطح شهرداری منطقه سه به خوبی مشهود است.

خبرنگاران قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آبان 1401 بروزرسانی: 3 آبان 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1676

به "احداث دومین غرفه عرضه میوه و تره بار در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث دومین غرفه عرضه میوه و تره بار در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید