ارین اوتول: کانادایی ها را صاحب خانه می کنم

به گزارش بازی های اندروید، پس از چند ماه کارزار انتخاباتی، ارین اوتول، به عنوان رهبر حزب محافظه کار کانادا انتخاب شد. اوتول نماینده انتاریو در دور سوم رأی گیری توانست با کسب 57 درصد آرا، رهبری حزب محافظه کار را به دست بگیرد.

ارین اوتول: کانادایی ها را صاحب خانه می کنم

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مسافرتی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

رقیب اوتول، پیتر مک کی فقط توانست 43 درصد آرا را کسب کند. اوتول پس از این پیروزی طی یک سخنرانی گفت: من این جا هستم تا از همان ابتدا برای شما و برای کانادا مبارزه کنم. همچنین رهبر جدید این حزب متعهد شد که قبل از انتخابات بعدی، حزب را یکپارچه نموده و پایگاه آن را گسترش دهد. وی قول داد همه کانادایی ها را فارغ از نژاد، مذهب، گرایش جنسی یا پیشینه، صاحب خانه کند.

پیروزی اوتول تا حدودی به دلیل حمایت های کلیدی در استان کبک، آلبرتا، ساسکاچوان و منیتوبا، حضور پررنگ در رسانه های اجتماعی و استقبال وی از طیف گسترده ای از دیدگاه های حزب حاصل شده است.

اوتول 47 ساله تا به امروز برای سه بار نماینده مجلس در حوزه دورهام انتاریو شده است. وی نخستین بار در سال 2012 وارد مجلس شد. او یکی از وزیران سابق دولت هارپر بود. قبل از ورود به سیاست، اوتول به مدت ده سال در نیروی هوایی کانادا خدمت می کرد و بعدها به عنوان وکیل مشغول به کار شد.

منبع: اینترنت
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 740

به "ارین اوتول: کانادایی ها را صاحب خانه می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارین اوتول: کانادایی ها را صاحب خانه می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید