استفاده از ماسک های فیلتردار در خوزستان ممنوع شد!

به گزارش بازی های اندروید، سرپرست علوم پزشکی اهواز از ممنوعیت استفاده از ماسک های فیلتردار در استان اطلاع داد.

استفاده از ماسک های فیلتردار در خوزستان ممنوع شد!

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، فرهاد ابول نژادیان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز امشب ضمن اشاره به ممنوعیت استفاده از ماسک فیلتردار اظهار کرد: این مساله به تصویب ستاد مدیریت کرونای خوزستان رسیده است و دلیل ممنوعیت استفاده از این ماسک ها عملکرد یک طرفه و تاثیر معکوس آن ها است.

وی در شرح عملکرد معکوس اضافه کرد: یعنی اگر در یک جمع، فرد مبتلا این ماسک را استفاده کند موجب انتشار ویروس و برای افراد سالم می تواند خطر آفرین باشد.

سرپرست علوم پزشکی اهواز در تشریح ملاک های انتخاب شرایط یک شهر به عنوان قرمز، نارنجی یا زرد مطرح نمود: ملاک ما برای قرمز بودن شرایط یک منطقه از نظر شیوع کرونا و تعداد بستری های ناشی از ویروس کرونا است و تعداد فوتی ها یا بیماران سرپایی ملاک قرمز یا سفید بودن یک منطقه از لحاظ ویروس کرونا نیست.

ابول نژادیان در پاسخ به چگونگی شرایط بیمارستان ها اعلام کرد: بیمارستان رازی اهواز که از نخستین بیمارستان های مشخص کرونا در خوزستان است هم اکنون دارای 40 درصد تخت خالی است.

وی اضافه کرد: دومین بیمارستان در اهواز نیز که به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته بود از این بیماران تخلیه شده است و چند شهر خوزستان نیز هم اکنون هیچ بیمار بستری ندارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 640

به "استفاده از ماسک های فیلتردار در خوزستان ممنوع شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از ماسک های فیلتردار در خوزستان ممنوع شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید