اعتبار وام شهریه صندوق رفاه دانشگاه پیغام نور افزایش یافت

به گزارش بازی های اندروید، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیغام نور گفت: به منظور یاری به پرداخت شهریه دانشجویان، بالاترین اعتبار وام شهریه دانشجویی صندوق رفاه به دانشگاه پیغام نور اختصاص یافت.

اعتبار وام شهریه صندوق رفاه دانشگاه پیغام نور افزایش یافت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه پیغام نور،محمدهادی امین ناجی میزان اعتبار تخصیص یافته به دانشگاه پیغام نور در نیمسال اول سال تحصیلی 1399-1400 در سیستم جامع اتوماسیون صندوق رفاه وزارت علوم را 11 میلیارد تومان مطرح نمود.

وی خاطر نشان کرد: مبلغ وام شهریه دوره کارشناسی از 7 میلیون و 500 هزار به 10 میلیون ریال ، در مقطع کارشناسی ارشد از 15 میلیون ریال به 20 میلیون ریال و در مقطع دکتری از 35 میلیون ریال به 50 میلیون ریال افزایش یافته است.

ناجی در سرانجام اضافه نمود : با دریافت اعتبار مذکور، تمام دانشجویان واجد شرایط که متقاضی درخواست وام از صندوق رفاه دانشجویان هستند، می توانند از وام مذکور بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 803

به "اعتبار وام شهریه صندوق رفاه دانشگاه پیغام نور افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبار وام شهریه صندوق رفاه دانشگاه پیغام نور افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید