امدادرسانی هلال احمر به 700 آسیب دیده از سیل در جنوب کرمان

به گزارش بازی های اندروید، خبرنگاران/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از امدادرسانی به 700 نفر آسیب دیده از سیل در شهرستان های جنوب استان خبر داد.

امدادرسانی هلال احمر به 700 آسیب دیده از سیل در جنوب کرمان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان رضا فلاح گفت: با توجه به بارندگی های شبانه روز گذشته در جنوب استان؛ 140 خانوار متاثر از سیل دچار خسارت و حادثه شدند.

وی با اشاره به امدادرسانی نیروهای هلال احمر به 700 نفر اضافه کرد: امدادگران و نجاتگران تا کنون 75 نفر اسکان دادند و چندین خودروی گرفتار در سیل رهاسازی کردند.

فلاح با اشاره به حضور 121 نیروی عملیاتی در قالب 25 تیم در منطقه ها حادثه دیده خاطرنشان کرد: 25 خودروی سبک و سنگین، نجات و آمبولانس در عملیات های امدادونجات بکار گرفته شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان اظهار کرد: ارزیابی منازل مسکونی، تخلیه آب منازل، توزیع بسته های غذایی، اقلام امدادی، توزیع و برپایی چادر امدادی از جمله اقداماتی است که از طریق نیروهای امدادی هلال احمر اجرا شده است.

لازم به ذکر است امدادرسانی منطقه ها سیل زده در شهرستان های قلعه گنج، منوجان، رودبارجنوب، کهنوج و عنبرآباد همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1490

به "امدادرسانی هلال احمر به 700 آسیب دیده از سیل در جنوب کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امدادرسانی هلال احمر به 700 آسیب دیده از سیل در جنوب کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید