اینترنت گران می گردد؟

به گزارش بازی های اندروید، دیجیاتو نوشت: یک سال است که زارع پور از عبارت درحال آنالیز هستیم در واکنش به هر سوال درباره افزایش قیمت اینترنت استفاده می نماید.

اینترنت گران می گردد؟

وزیر ارتباطات در واکنش به نامه اخیر اپراتورها برای افزایش تعرفه اینترنت، گفت هنوز تصمیمی برای این موضوع نگرفتند و در حال آنالیز آن هستند. یک سال است که زارع پور از عبارت درحال آنالیز هستیم در واکنش به هر سوال درباره افزایش قیمت اینترنت استفاده می نماید.

دانشمندان مسلح می شوند/ بمباران هسته ای شکارچی مخوف!

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در گفت وگو با ایلنا درباره درخواست اپراتورها برای افزایش تعرفه اینترنت گفت: در این مورد هنوز تصمیمی گرفته نشده، اما خط قرمز ما کیفیت است؛ هرچیزی که سبب کاهش کیفیت گردد، ما حتماً برایش تدبیر می کنیم.

به گفته وی، استدلال اپراتورها این است که با تعرفه فعلی نمی توانند خدمات خود را توسعه دهند: ما درحال حاضر درحال آنالیز این موضوع هستیم.

نزدیک به یک سال است که زارع پور در پاسخ به سؤال تغییر تعرفه اینترنت عنوان می نماید که درحال آنالیز آن هستند. به طور مثال، او اردیبهشت سال جاری در حاشیه نشست هیئت دولت گفت موضوع افزایش قیمت اینترنت درحال آنالیز است.

گفتنی است در ابتدای هفته اپراتورهای اینترنت همراه و ثابت با ارسال نامه ای از رئیس جمهور خواستند تا تعرفه بسته های اینترنت همراه بالاتر از دو گیگابایت، 100 درصد افزایش یابد.

اپراتورها با گلایه از عدم افزایش تعرفه اینترنت طی 5 سال گذشته، خواستار تغییر تعرفه ها شدند. آنها با بیان اینکه نسبت تعرفه اینترنت به قدرت خرید در کشورهای پیرامون، چندین برابر در ایران است، به طور رسمی از رئیس جمهور خواستند تا تعرفه بسته های دیتا همراه بالاتر از دو گیگابایت، صد درصد افزایش یابد.

به گفته اپراتورها، نیمی از مردم شامل افشار کم برخوردار، ماهانه مصرفی کمتر از دو گیگابایت در ماه برای خدمات دیتای همراه دارند. آنها بعلاوه به رئیس جمهور اعلام نموده اند در صورت موافقت با افزایش تعرفه، برای حمایت از اقشار کم برخوردار امکان ارائه بسته های رایگان و مقرون به صرفه قیمت برای این قشر از کاربران با هماهنگی و مدیریت دولت محترم فراهم است.

ماه کامل سال جاری راه بابانوئل را روشن می نماید!

حیات فرازمینی ها در سردترین منطقه ها فضا!/ عکس

دیده شدن اثر انگشت های عجیب بر روی حلقه زحل!/ عکس

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 دی 1402 بروزرسانی: 4 دی 1402 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1822

به "اینترنت گران می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینترنت گران می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید