این تخت خواب هوشمند سن و سلامتی کاربران را رصد می نماید

به گزارش بازی های اندروید، تختخواب هوشمند و تازه موسوم به اسلیپ نامبر 360، با افزایش سن، سلامت کاربر، هنگام خواب را نظارت می نماید و بهبود می بخشد.

این تخت خواب هوشمند سن و سلامتی کاربران را رصد می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از دیجیتال ترندز، امروز در نمایشگاه CES 2022، یک محصول پیشرو در زمینه سلامت خواب رونمایی شد که با یاری سیستم هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، این تخت هوشمند تازه دارای ویژگی های منحصربه فردی است که یاری می نماید تا سلامت خواب شما را با افزایش سن کنترل نموده و بهبود بخشد.

خواب بخش مهمی از زندگی ما است و برای سلامت عمومی ما حیاتی است. با دانستن این موضوع، Sleep Number سال ها پیش یک تخت هوشمند را برای یاری به ردیابی الگو های خواب ایجاد کرد. اما نسخه تازه این تخت هوشمند دارای ویژگی های بیشتری برای ردیابی الگو های خواب و بعلاوه پیش بینی مسائل و واکنش در هنگام بروز آن ها است.

تختخواب هوشمند 360 دارای طراحی تازه و نوآوری های سخت افزاری و نرم افزاری است. تخت هوشمند تازه هنوز هم می تواند هر نیمه تخت را به صورت جداگانه برای افراد خواب بلند کند، اما بعلاوه می تواند پایه را بالا و پایین بیاورد تا به افراد یاری کند در رختخواب و بیرون بیایند. تنظیمات منحصر به فرد دما نیز عامل مهمی در استراحت خوب است، و تخت هوشمند تازه می تواند فقط پا های شما را هنگام خواب گرم کند، سپس آن ها را در کنار بقیه بدن در هنگام خواب خنک کند.

هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی ارتقا یافته که در نرم افزار و حسگر های تخت هوشمند تعبیه شده است، مسائل بیومتریک، خواب و سلامتی را ردیابی می نماید. به عنوان مثال، تغییرات دما، ضربان قلب، شرایط تنفس، حرکت و موارد دیگر با استفاده از حسگر های زیر سطحی ردیابی می شوند.

تجزیه و تحلیل این قرائت ها به تختخواب هوشمند تازه 360 اجازه می دهد تا با هر فرد خوابیده ای بیاموزد و تکامل یابد و در هنگام بروز مسائل جوابگوی بیشتری باشد.

منبع: انتخاب
انتشار: 2 دی 1401 بروزرسانی: 2 دی 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1698

به "این تخت خواب هوشمند سن و سلامتی کاربران را رصد می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این تخت خواب هوشمند سن و سلامتی کاربران را رصد می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید