بازی آنلاین رایگان وان پانچ من برای موبایل و کامپیوتر معرفی گردید

به گزارش بازی های اندروید، انیمه وان پانچ من (One Punch Man) یکی از پرطرفدارترین انیمه های تاریخ است. این انیمه توانست در بازار جهانی هم موفقیت بسیار خوبی کسب کند و به شدت محبوب گردد. شخصیت دوست داشتنی کرکتر اصلی به همراه انیمیشن بسیار مجذوب کننده این انیمه باعث شد جایگاه خاصی میان هواداران سریال و انیمه پیدا کند.

بازی آنلاین رایگان وان پانچ من برای موبایل و کامپیوتر معرفی گردید

با توجه به سبکی که این انیمه داشت کاملاً قابل پیشبینی بود که بازی های زیادی از روی آن ساخته گردد. حال شرکت Crunchyroll اعلام نموده که در حال ساخت یک بازی تازه آنلاین از وان پانچ من است. این بازی کاملاً رایگان بوده و برای کامپیوتر و پلتفرم موبایل عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ عرضه رسمی این بازی اعلام نشده ولی در سال 2023 در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت.

بازی وان پانچ من: جهان (World) یک عنوان آنلاین اکشن است. این بازی بسیار گسترده بوده و کاربران را در جهانی این انیمه قرار می دهد. بازی از کرکترهای اصلی این انیمه استفاده نموده که هر کدام قابلیت های خاص خود را نیز خواهند داشت. در اصل شرکت سازنده در کوشش است تا کاری کند که هواداران بتوانند در جهانی وان پانچ من زندگی نمایند.

یکی از نکات مثبت بازی وان پانچ من این است که دارای قابلیت کراس پلی (Cross Play) و کراس پراگرشن (Cross Progression) است. این دو قابلیت باعث می شوند تا تعداد کاربران زیاد شده و از طرفی کاربران بتوانند روی همه دستگاه های خود این بازی را تجربه نمایند.

داستان بازی به این شکل است که جهانی وان پانچ من به وسیله هیولاها اشغال شده است. حال جهان به قهرمانان این شهر احتیاج داشته تا آن را نجات دهند. بعد از 3 سال تمرین، سایتاما (Saitama) تبدیل به یک قهرمان بسیار حرفه ای قدرتمند شده است. کسی که تنها با یک مشت می تواند دشمنان خود را از بین ببرد.

نکته جالبی که در خصوص سایتاما وجود دارد این است که قهرمان بودن را تنها در حد سرگرمی انجام می دهد. جهان در حال حاضر هیچ رقیبی برای او نداشت و کمی حوصله اش سررفته است. حال با دشمن تازهی که پدیدار شده، نوبت سایتاما است که بدرخشد و دوباره از توانایی های خود استفاده کند.

بازی دارای قسمت های مختلف است. شما می توانید با قهرمان های دیگر به صورت تیمی به مأموریت های مختلف بروید. مبارزات نیز در این بازی بسیار گسترده و دقیق هستند. چیزی که برای یک عنوان بر اساس انیمه وان پانچ من الزامی است. همینطور اینکه شرکت سازنده برای این بازی سیستم فصلی را در نظر گرفته است تا محتوای انیمه را نیز در آن جای دهد. شهر بازی نیز بسیار گسترده بوده و دارای محتوای بسیار زیاد است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 تیر 1402 بروزرسانی: 29 تیر 1402 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1790

به "بازی آنلاین رایگان وان پانچ من برای موبایل و کامپیوتر معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی آنلاین رایگان وان پانچ من برای موبایل و کامپیوتر معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید