بازی پلیس آهنی تازه در سال 2023 منتشر خواهد شد

به گزارش بازی های اندروید، شرکت Nacon در جریان یک رویداد پخش زنده به صورت رسمی گفت که یک بازی تازه از پلیس آهنی یا همان روبوکاپ (RoboCop) در راه است. این بازی قرار است با نام RoboCop: Rogue City منتشر گردد.

بازی پلیس آهنی تازه در سال 2023 منتشر خواهد شد

این اثر قرار است به وسیله استودیو Teyon ساخته گردد که در گذشته سابقه ساخت بازی Terminator: Resistance را هم در کارنامه دارد. وظیفه انتشار این بازی بر عهده شرکت Nacon است. تاریخ عرضه دقیق این بازی تازه پلیس آهنی هنوز تعیین نیست اما توسعه دهندگان اشاره نموده اند که هدف آن ها عرضه در سال 2023 میلادی است. بعلاوه اعلام شده است که این اثر قرار است باری کنسول های مختلف و کامپیوترهای شخصی منتشر گردد.

بازی روبوکاپ: روگ سیتی یک اثر اول شخص است که شما را در نقش الکس مورفی یا به عبارت دیگر پلیس آهنی قرار می دهد تا در مأموریتی از شهر دیترویت محافظت کند.

تا به امروز توسعه دهندگان بازی اطلاعات بیشتری را از RoboCop: Rogue City اعلام ننموده اند که البته با توجه به با فاصله نسبتا زیاد به جای مانده تا عرضه بازی این اتفاق چندان هم عجیب نیست. با این حال، با توجه به اطلاعات قبلی می دانیم که روبوکاپ: روگ سیتی قرار است یک داستان اورجینال را در دنیا این مجموعه روایت کند. ناشر و استودیو سازنده بازی در حال همکاری با شرکت MGM هستند تا به گفته خود یک بازی ویدیویی درخور نام پلیس آهنی خلق نمایند که به DNA این مجموعه هم وفادار باشد.

استودیو Teyon با آوردن قهرمانان اکشن دهه 80 به بازی های ویدیویی بیگانه نیست و همان طور که گفته شد آن ها در گذشته و در سال 2019 با بازی Terminator: Resistance نابودگر را به دنیای بازی های ویدیویی آورده اند. البته، اگر بخواهیم دقیقا به این جنبه این استودیو لهستانی دقت کنیم، شاید هم نباید زیاد امیدوار باشیم چراکه Terminator: Resistance اثری نبود که بتوان به آن بسیار افتخار کرد. بدتر از آن، آن ها در سال 2014 با عرضه بازی Rambo: The Video Game این قهرمان را هم به بازی های ویدیویی آوردند که البته آن بازی به معنای واقعی کلمه افتضاح بود. این دو تجربه نه تنها ما را امیدوار نمی کند بلکه می تواند ما را برای سرنوشت این بازی نگران کند. با توجه به تیزری که از بازی روبوکاپ: روگ سیتی نمایش داده شد، می توان گفت این اثر هم قرار است با بودجه پایینی ساخته گردد و ممکن است ناخوشایندی هایی را در خود داشته باشد اما با این حال کمی بهتر از آثار قبلی به نظر می رسد.

به هر حال تا انتشار بازی تازه RoboCop: Rogue City فرصت نسبتا زیادی مانده است و باید منتظر ماند و دید آیا پلیس آهنی می تواند برخلاف نابودگر و رمبو پیروز ظاهر گردد یا خیر. می توانید در ادامه تیزر کوتاه رونمایی بازی و تعدادی تصویر هنری از آن را ببینید.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1246

به "بازی پلیس آهنی تازه در سال 2023 منتشر خواهد شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازی پلیس آهنی تازه در سال 2023 منتشر خواهد شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی پلیس آهنی تازه در سال 2023 منتشر خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید