بیسکوییت های یک میلیون و 500 هزار تومانی در راه ایران

به گزارش بازی های اندروید، خبرنگاران : دبیرکل بنکداران موادغذایی ضمن اشاره به اینکه بیسکوییت های وارداتی یک میلیونی در کشور مورد استقبال قرار گرفته است، خبر از ورود بیسکوییت های یک میلیون و 500 هزار تومانی به کشور را داد.

بیسکوییت های یک میلیون و 500 هزار تومانی در راه ایران

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا ،قاسمعلی حسنی در این باره اظهار کرد: با شیوع کرونا و کاهش سفرهای خارجی مصرف تنقلات و کالاهای خوراکی لوکس نسبت به سال های گذشته افزایش یافته و همین امر منجر به افزایش واردات این دست کالاها شده است.

وی ادامه داد: به علت فروش فوق العاده این تنقلات و استقبال بالای بخشی از افراد جامعه از این اقلام، بیسکوییت های یک میلیون تا یک میلیون و 500 هزار تومانی آلمانی، سوییسی، فرانسوی و انگلیسی در راه است.

دبیرکل بنکداران مواد غذایی افزود: قیمت این بیسکوییت ها معادل یارانه دوسال اقشار آسیب پذیر جامعه است و به صورت غیر رسمی وارد کشور می شوند و دولت هم حقوق گمرکی از آنها دریافت نمی کند.

وی در انتها گفت: به دولت پیشنهاد می کنیم که در این بخش شفاف سازی انجام گردد. اگر واردات این کالاها آزاد است پس بایستی اجازه داده شوند واردات کالاهای اساسی تر مانند شکر و ...هم آزاد گردد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1242

به "بیسکوییت های یک میلیون و 500 هزار تومانی در راه ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیسکوییت های یک میلیون و 500 هزار تومانی در راه ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید