تاسفبار ترین اقدام نیوشا ضیغمی ! ، ماجرای شکلات ها چیست؟!

به گزارش بازی های اندروید، خبرنگاران:نیوشا ضیغمی بازیگر مطرح و ایرانی است که دست از سر فالوور ها با تبلیغ های بچگانه اش برنمیدارد و داد خیلی ها را درآورده است.

تاسفبار ترین اقدام نیوشا ضیغمی ! ، ماجرای شکلات ها چیست؟!

نیوشا ضیغمی بازیگر معروف ایرانی است که البته به برکت عمل های زیبایی چنین چهره ای شده است! بعضی هم همچنان بر این نظرند که نیوشا ضیغمی حتی الان هم زیبا نیست. نیوشا ضیغمی همسری پولدار دارد اما رفتارهایش باعث حاشیه سازی برای نیوشا ضیغمی نیز شده است. نیوشا ضیغمی همچون رهنما استوری های زیادی در اینستاگرامش منتشر نمی کند اما در عوض راه به راه در مزون های لباس برای پرو و تبلیغ دیده می گردد.

از آن طرف در تبلیغ نوشابه نقش بازی میکند و ریز و سوسکی هم در پیجش بعضی موارد را میگذارد تا کاربران خسته نشوند. وی به تازگی معرفی یک پیج را انجام داده که تصویر شخص را بر روی شکلات ها و بسته بندی هایشان می زنند. این تبلیغ از نظر بسیاری از کاربران لوس و دور از انتظار بوده اما برای خانم بازیگر با دریافت مبلغی بالا صورت گرفته است!

البته انجام تبلیغات را خیلی از هنرمندان شاید انجام دهند اما تنها با برند های خاص. بازیگرانی مثل نیوشا ضیغمی و بهاره رهنما برای دریافت پول ممکن است هر چیزی را معرفی نمایند و این نکته منفی کار است.

نیوشا ضیغمی در حال حاضر 3.7 میلیون فالوور دارد و چون معروف است و معروفیت دارد برای برای معرفی چنین پیج های کوچکی مبالغ هنگفتی را میگیرد.

نیوشا ضیغمی چهره نچرالی ندارد و اگر وارد جزئیات پروتز لبش نشویم، تنها دو الی سه بار بینی خود را عمل زیبایی نموده است. او علاقه زیادی به آرایش دارد و اغلب تصاویرش با میکاپ سنگین است.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه تفریح دارد

منبع:شایانیوز

منبع: رکنا
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1425

به "تاسفبار ترین اقدام نیوشا ضیغمی ! ، ماجرای شکلات ها چیست؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاسفبار ترین اقدام نیوشا ضیغمی ! ، ماجرای شکلات ها چیست؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید