تعمیر 24000 واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان از امروز

به گزارش بازی های اندروید، سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: از امروز تعمیر و بازسازی 24 هزار واحد مسکونی در استان سیستان و بلوچستان شروع شده است و این استان احتیاج فوری به ماشین آلات سنگین راهسازی دارد.

تعمیر 24000 واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان از امروز

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، علی بختیاری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور درباره آخرین اقدامات اجرا شده در سیستان و بلوچستان، گفت: در حال حاضر تمام راه های روستایی و شهری باز شده است و 13 فروند بالگرد، اقلام و وسایل مورد احتیاج سیل زدگان را در اقصی نقاط سیستان و بلوچستان توزیع می کردند و در حال حاضر هم دو روز است که به صورت نقطه ای عمل می نمایند.

وی ادامه داد: بیش از 8 هزار بسته غذایی در مناطق سیل زده توزیع شده است که مدت مصرف این بسته های غذایی یک ماهه است. و در حال حاضر مسائل سیل زدگان در استان سیستان و بلوچستان کمتر شده است.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: سبدهای غذایی یک ماهه را در 72 ساعت اولیه سیل توزیع نموده ایم تا بتوانیم جلوی مسائل احتمالی را بگیریم.

بختیاری یادآور شد: بیش از 80 هزار غذای گرم تا کنون در سطح سیستان و بلوچستان توزیع شده است و ما شاهد آن هستیم که وسعت وسیعی از سیستان بلوچستان که حدودا یک صد هزار متر مربع است، آب فرا گرفته است.

وی گفت: از شب گذشته نیز بارندگی ها در استان سیستان و بلوچستان شروع شده که مجددا راه دسترسی سه روستا بسته شد که با فروکش شدن آب، راه دسترسی باز شده است.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به اینکه ما احتیاج فوری به ماشین آلات سنگین راهسازی داریم، گفت: 24 هزار واحد روستایی و شهری احتیاج به تعمیر و بازسازی دارد که از امروز بازسازی شروع شده است.

بختیاری اضافه کرد: در حوزه راه ها راه 24 روستا سنگین است و باید نسبت به مناسب سازی این راه ها اقدام گردد.

وی تاکید نمود: از دستگاه های ذیربط درخواست می گردد که نسبت به ارسال ماشین آلات به استان سیستان و بلوچستان اقدام نمایند. البته ستاد اجرایی فرمان حضرت امام علاوه بر توزیع 90 تن کالا و امکانات از امروز نیز ماشین آلات سنگین را به این منطقه ارسال نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 176

به "تعمیر 24000 واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعمیر 24000 واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید