تفاهم نامه همکاری مشترک صندوق توسعه با باشگاه بازآفرینی شهری یونسکو

به گزارش بازی های اندروید، در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و نیز بیانیه گام دوم انقلاب و با هدف ایجاد همکاری های مشترک، صندوق توسعه با باشگاه بازآفرینی شهری کمیسیون ملی یونسکو تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

تفاهم نامه همکاری مشترک صندوق توسعه با باشگاه بازآفرینی شهری یونسکو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی صندوق توسعه­ صنایع­ دستی و فرش دستباف و احیا و بهره ­برداری از اماکن تاریخی، به منظور احیا و بهره­ برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی و توسعه­ صنایع­ دستی و صنعت گردشگری ایران در راستای بیانیه­ گام دوم و تحقق اقتصاد مقاومتی هم­چنین ایجاد همکاری­ های مشترک و استفاده از قابلیت­ ها و ظرفیت­ های متقابل با توجه به اهداف و مأموریت­ های قانونی و ذاتی، صندوق توسعه­ صنایع­ دستی و فرش دستباف و احیا و بهره ­برداری از اماکن تاریخی و و باشگاه بازآفرینی شهری کمیسیون ملی یونسکو ایران تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

در این راستا علیرضا جعفری، رئیس کل باشگاه بازآفرینی شهری کمیسیون ملی یونسکو ایران گفت: باشگاه با هدف احیا و باززنده سازی بناهای شهری ایجادشده تا از ظرفیت هایی که به عنوان پتانسیل بالقوه شناخته می شوند، بتوانیم به عنوان بازوی صندوق به صورت بالفعل استفاده کنیم.

در ادامه هادی میرزایی، مدیرعامل صندوق توسعه با اشاره به ضرورت بهره مندی از ظرفیت نیروهای متعهد و انقلابی گفت: این مهم گام ارزشمندی برای تسریع در فرایند باززنده سازی اماکن تاریخی و فرهنگی کشور است.

او همچنین شرح داد: به منظور پیشگیری از آسیب های احتمالی و نیز تقویت ظرفیت های ایجادشده می توان به برگزار کردن نشست های تخصصی اقدام کرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 652

به "تفاهم نامه همکاری مشترک صندوق توسعه با باشگاه بازآفرینی شهری یونسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری مشترک صندوق توسعه با باشگاه بازآفرینی شهری یونسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید