تورهای چین: تمایل رهبر کره شمالی برای توسعه روابط با چین

به گزارش بازی های اندروید، رسانه دولتی پیونگ یانگ گزارش کرد که کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در نامه ای به شی جینپینگ، رئیس جمهوری چین گفته است که روابط قوی کشورش را با چین در برابر چالش های خبیثانه و جلوگیری از نیروهای متخاصم افزایش خواهد داد.

تورهای چین: تمایل رهبر کره شمالی برای توسعه روابط با چین

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از یونهاپ، کیم جونگ اون این صحبت را در پاسخ به نامه قبلی رئیس جمهوری چین که در آن شی جینپینگ هفتاد و سومین سالگرد تاسیس کره شمالی را تبریک گفته بود، انجام داد؛ مراسمی که در آن رهبر چین گفت میخواهد این روابط دوستی و همکاری را به صورت طولانی مدت و به شیوه ای پایدار توسعه دهد.

کیم جونگ اون در این نامه نوشت: من خیلی خوشحالم از اینکه شاهد افزایش همکاری و دوستی صمیمانه بین جمهوری دموکراتیک خلق کره و چین هستم. در حالی که باید چالش های خبیثانه و نیروهای متخاصم را از میان برداریم.

وی اظهار داشت که روابط دو کشور رشد و توسعه روز افزونی هم خواهد داشت.

کره شمالی در میان بن بست طولانی درخصوص مذاکرات خلع سلاح هسته ای با آمریکا، روابطش را با سایر کشورهای سوسیالیستی از جمله چین و روسیه تقویت نموده است.

خواهر کیم جونگ اون، کیم یو-جونگ پیشنهاد اخیر مون جه این، رئیس جمهور کره جنوبی را برای اعلام رسمی انتها جنگ کره در سال های 1950 تا 1953 یک ایده تحسین برانگیز تلقی کرد و بعلاوه اظهار داشت که اگر سئول آنچه را که وی سیاست خصمانه شدید در قبال کره شمالی خوانده بود حذف کند، پیونگ یانگ مایل است تا پیرامون توسعه روابط بین دو کره بحث کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1330

به "تورهای چین: تمایل رهبر کره شمالی برای توسعه روابط با چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای چین: تمایل رهبر کره شمالی برای توسعه روابط با چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید