توصیه بخش کنسولی سفارت ایران در مسقط به هموطنان ایرانی

به گزارش بازی های اندروید، بخش کنسولی سفارت ایران با اشاره به محدودیت پروازها و آخرین مرحله تمدید ویزا توریستی از سوی دولت عمان، از ایرانیان خواست که برای جلوگیری از جریمه احتمالی، نسبت به بازگشت به موقع به کشور اقدامات لازم را انجام دهند.

توصیه بخش کنسولی سفارت ایران در مسقط به هموطنان ایرانی

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران از فارس، بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط در در اطلاعیه ای به تصمیمات جدید در عمان در مورد شرایط حضور اتباع خارجی اشاره و به هموطنان ایرانی توصیه کرد که با در نظر داشتن این تصمیمات برای جلوگیری از جرایم احتمالی اقدامات لازم را برای بازگشت به کشور صورت دهند.

در این اطلاعیه آمده است: بر اساس مذاکره تلفنی در تاریخ 10 تیر ماه 1399 برابر با 30 ژوئن 2020 با سرتیپ احمد النبهانی مدیرکل گذرنامه و اقامت پلیس سلطانی عمان با عنایت به اتمام مهلت تمدید اتوماتیک کلیه ویزاها (30 ژوئن 2020) در مورد شرایط حضور اتباع خارجی در زمان شیوع ویروس کرونا در کشور عمان مراتب ذیل اعلام شد: از روز چهارشنبه یکم ژوئیه 2020 (11 تیرماه 1399) کلیه ادارات خدمت رسانی به ویژه اداره گذرنامه و اقامت برای مراجعات حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی (ماسک و دستکش و فاصله اجتماعی و...) بازگشایی می شوند.

براساس این اطلاعیه، کسانی که با ویزا توریستی در این کشور حضور دارند، می توانند برای آخرین بار حداکثر به مدت یک ماه درخواست تمدید ویزا نمایند. کسانی که مراحل اقامتی خود را به وسیله وزارت کار عمان انجام داده اند بدون خروج از کشور، می توانند با انجام مراحل قانونی نسبت به تبدیل ویزا خود به اقامت اقدام نمایند.

بخش کنسولی سفارت ایران در مسقط از هموطنان ایرانی خواسته با توجه به محدودیت پروازها و آخرین مرحله تمدید ویزا توریستی برای یک ماه که از سوی مدیرکل گذرنامه و اقامت عمان اعلام شده و جلوگیری از جرایم احتمالی، توصیه می گردد جهت بازگشت به موقع به کشور تمهیدات لازم را انجام دهند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 504

به "توصیه بخش کنسولی سفارت ایران در مسقط به هموطنان ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه بخش کنسولی سفارت ایران در مسقط به هموطنان ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید