ثبت نام مسکن ملی از منزل امکان پذیر می گردد

به گزارش بازی های اندروید، معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه تمام فرآیند نام نویسی جاماندگان طرح اقدام ملی از منزل امکان پذیر می گردد، گفت: در شرایط فعلی برای حفظ سلامت شهفرایندان، فرایند تکمیل پفراینده مسکن ملی افرادی را که پفراینده شان تکمیل نشده به زمان دیگری موکول نموده ایم.

ثبت نام مسکن ملی از منزل امکان پذیر می گردد

جهت دریافت خدمات طراحی حیاط ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، محمود محمودزاده درباره تاثیر ویروس کرونا بر فعالیت های وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان تکمیل فرایند ثبت نام متقاضیانی که می بایست به صورت حضوری مدارک خود را به ادارات کل، بنیاد مسکن یا شرکت عمران شهرهای جدید ارائه نمایند، به تعویق انداخته ایم.

وی اضافه کرد: مرحله نهایی ثبت نام را فعلا به زمان مقتضی که انشاالله ویروس کرونا مهار گردد موکول نموده ایم و در آینده اطلاع رسانی می گردد.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره فعالیت ها، پروژه های عمرانی یا افتتاحات در مجموعه های وزارت راه و شهرسازی، توضیح داد: طبیعتاً به دلیل موقعیت کنونی تمامی فعالیت هایی که به صورت جمعی صورت می گیرد و گردهمایی ها را لغو نموده ایم. به طور مثال آزمون نظام مهندسی که نیمه اسفند ماه قرار بود برگزار گردد را لغو و به زمان دیگری موکول نموده ایم.

محمودزاده ادامه داد: با این وجود فعالیت های عمرانی و پروژه های اجرایی به قوت خود باقی است و حتی با کوشش بیشتری نسبت به گذشته دنبال می گردد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که ثبت نام مجدد ظرفیت خالی ایجاد شده از پایش مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن چه زمانی انجام می گردد؟ گفت: به دنبال ایجاد ساز و کاری هستیم تا متقاضیان بدون مراجعات حضوری نام نویسی را از داخل منزل انجام دهند؛ که انشاالله ظرف دو سه روز آینده در این باره تصمیم گیری و اطلاع رسانی می کنیم.

  • 15 هزار متقاضی مسکن ملی در ایوانکی | کرونا مهلت دریافت مدارک متقاضیان اقدام ملی را تمدید کرد
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 222

به "ثبت نام مسکن ملی از منزل امکان پذیر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام مسکن ملی از منزل امکان پذیر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید