جولان ماسک&zwnjهای چینی در بازار

به گزارش بازی های اندروید، غلامرضا حسن پور اسکندری، رئیس سازمان و عضو هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی طی نامه ای به علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) گفته که آنالیز های میدانی نشان می دهد از مبادی ورودی کشور به ویژه از بندر گناوه و سایر بنادر کشور، ماسک های چینی به صورت قاچاق وارد کشور شده و به وسیله کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرام و سایر روش ها در تهران و بعضی دیگر از استان ها، به ویژه استان های جنوبی کشور به وفور به فروش می رسد.

جولان ماسک&zwnjهای چینی در بازار

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش ایسنا، وی همچنین هشدار داده که این فرایند منجر به شکست فراوریی های ماسک در داخل کشور خواهد شد و در آینده نزدیک سرمایه ها و نیرو های به کارگرفته شده در مقوله فراوری ماسک آسیب جدی و غیر قابل جبرانی خواهند دید.

حسن پور در انتها از وزارت صمت خواسته که برای حمایت از فراوری داخلی و جلوگیری از قاچاق، دستور فوری و قاطع صادر گردد.

این اظهارات در حالی مطرح می گردد که بر اساس اعلام وزارت صمت در حال حاضر ظرفیت فراوری روزانه 20 میلیون عدد ماسک در کشور وجود دارد.

همچنین با توجه به افزایش حجم فراوریات داخلی و ذخیره سازی مناسب در زمینه فراوری انواع ماسک، اخیرا حداکثر قیمت مصرف کننده انواع ماسک سه لایه پزشکی استاندارد مورد تایید سازمان غذا و دارو از 1300 به 1000 تومان کاهش یافت.

منبع: فرارو
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 892

به "جولان ماسک&zwnjهای چینی در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جولان ماسک&zwnjهای چینی در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید