خبرنگاران نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تربت حیدریه نیازمند 600 میلیارد ریال است

به گزارش بازی های اندروید، تربت حیدریه- خبرنگاران- رییس کمیسیون خدمات شهری و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تربت حیدریه اعتبار مورد احتیاج برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی این شهرستان را 600 میلیارد ریال اظهار داشت.

خبرنگاران نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تربت حیدریه نیازمند 600 میلیارد ریال است

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

سیدمهدی وقفی روز سه شنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: از مجموع 30 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان، 17 دستگاه متعلق به بخش خصوصی و 13 دستگاه مربوط به شهرداری و سازمان حمل و نقل است که بیش از 13 سال عمر دارند.

وی نهایت عمر مفید هر دستگاه اتوبوس را 10 سال ذکر و اعلام کرد: طی سالهای اخیر مسائل این حوزه بارها آنالیز و رصد شده اما به علت نبود منابع اقتصادی، امکان نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهرستان تربت حیدریه همچنان با مشکل روبرو شده است.

عضو شورای شهر تربت حیدریه اضافه کرد: با همه کوششهای انجام شده هنوز شهرداری این شهر 120 هزار نفری بودجه لازم را برای جایگزین کردن اتوبوسها در اختیار ندارد.

وی ادامه داد: از مسوولان ذیربط درخواست می گردد برای تخصیص اعتبار مورد احتیاج به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تربت حیدریه اهتمام بیشتری داشته باشند.

وقفی به کوشش برای حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از تبادل اسکناس در خودروهای حمل و نقل عمومی اشاره و اعلام کرد: تا به امروز در 100 دستگاه خودرو به همین منظور نرم افزار موبایلی تاپ نصب و در خصوص مزایای استفاده از این نرم افزار به شهروندان اطلاع رسانی شده است.

وی از شهروندان خواست برای نصب نسخه موبایلی نرم افزار تاپ برای پرداخت بهداشتی کرایه خودرو، به آدرس اینترنتی https://top.ir مراجعه نمایند.

شهر 120 هزار نفری تربت حیدریه با وسعت 53 کیلومترمربع، چهارمین شهر پرجمعیت استان خراسان رضوی بعد از شهرهای مشهد، سبزوار و نیشابور است.

مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 713

به "خبرنگاران نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تربت حیدریه نیازمند 600 میلیارد ریال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تربت حیدریه نیازمند 600 میلیارد ریال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید