خبرنگاران 40 واحد فناور فارس در سال 99 دانشبنیان شدند

به گزارش بازی های اندروید، شیراز-خبرنگاران- رییس پارک علم و فناوری استان فارس گفت: معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری از ابتدای سال 99 تا به امروز 40 شرکت و واحد فناور جدید در استان را به عنوان دانش بنیان ارزیابی کرد.

خبرنگاران 40 واحد فناور فارس در سال 99 دانشبنیان شدند

امین رضا ذوالقدر در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: با دانش بنیان شدن 40 شرکت و واحد فناور در سال 99، تعداد شرکت های دانش بنیان فارس به 200 شرکت رسیده است.

وی ادامه داد: این شرکت ها و واحدهای فناور در حوزه های مختلف از جمله آی تی، هوش مصنوعی، الکترونیک، پزشکی و تجهیزات پزشکی فعال هستند.

راه اندازی پردیس پارک علم و فناوری در سه نقطه فارس نهایی شده است

رییس پارک علم و فناوری فارس در ادامه با اشاره به کوشش های انجام شده برای راه اندازی پردیس های این پارک در دانشگاه های استان گفت: در این زمینه، برنامه های مشترکی با دانشگاه های مختلف داشتیم که هر کدام در حال به نتیجه رسیدن است.

ذوالقدر اضافه کرد: راه اندازی پردیس پارک علم و فناوری در دانشگاه صنعتی شیراز نهایی شده است، همچنین در لامرد و نی ریز با مشارکت دانشگاه ها، برنامه هایی برای راه اندازی پردیس داشتیم که در حال نهایی شدن است.

وی ادامه داد: هدف ما ارتباط و تعامل بیشتر دانشجویان با شرکت ها و تیم های آنهاست تا بتوانیم فرهنگ کارآفرینی را ترویج دهیم و موقعیت های کاری را برای دانشجویان فراهم کنیم.

رییس پارک علم و فناوری استان فارس همچنین در خصوص فرایند واگذاری اراضی به صورت اجاره بلند مدت به شرکت های دانش بنیان گفت:این موضوع به خوبی پیش رفته است اما در مرحله انتخاب شرکت ها حساسیت هایی وجود دارد که با دقت بیشتری در حال آنالیز و انتخاب هستیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 898

به "خبرنگاران 40 واحد فناور فارس در سال 99 دانشبنیان شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 40 واحد فناور فارس در سال 99 دانشبنیان شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید