دانشجویان دانشگاه تبریز ایرادات سامانه آموزش مجازی را به کارشناس فن آوری اطلاع دهند

به گزارش بازی های اندروید، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز گفت: دانشجویان می توانند در صورت وجود هرگونه ایراد کار سامانه آموزشی به معاون آموزشی دانشکده و یا کارشناس فن آوری مربوطه اطلاع دهند.

دانشجویان دانشگاه تبریز ایرادات سامانه آموزش مجازی را به کارشناس فن آوری اطلاع دهند

باب الله حیاتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار خبرنگاران، با اشاره به آموزش مجازی گفت: پیرو تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ادامه تعطیلی دانشگاه ها و مراکز آموزشی و همچنین بر اساس تاکیدات وزارت و علوم و نیز مصوبه هیئت رئیسه و کمیته آموزش الکترونیکی دانشگاه، از روز 16 فروردین 1399 کلیه دروس نظری دانشگاه به جز دروس عملی، آزمایشگاهی، کارگاهی و تربیت بدنی به شیوه الکترونیکی ارائه شد.

حیاتی مطرح نمود: اساتید و دانشجویان با استفاده از سامانه آموزش های مجازی دانشگاه تبریز به مطابق برنامه ترمی خود در کلاس های درسی مجازی حضور یابند و دانشجویان جهت حفظ سلامتی خود تا اطلاع ثانوی از مراجعه حضوری به دانشگاه خودداری کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز شرح داد: آموزش ورود به سامانه LMS دانشگاه تبریز و همچنین نحوه ایجاد و حضور و در کلاس مجازی و آموزش صوتی تصویری استفاده از کلاس های برخط و خارج خط در وب سایت گروه آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه تبریز به آدرس https://vu.tabrizu.ac.ir قرار داده شده است.

وی در ادامه اضافه نمود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و آغاز به کار سامانه آموزش های مجازی دانشگاه تبریز، معاونین آموزشی و همچنین کارشناسان فن آوری دانشکده ها جوابگوی مسائل احتمالی شما در مورد کار با این سامانه هستند.

حیاتی اظهار کرد: دانشجویان می توانند صورت وجود هرگونه ایراد کار با این سامانه با معاون آموزشی دانشکده و یا کارشناس فن آوری و همچین کارشناسان آموزش مربوطه تماس گرفته و از هرگونه مراجعه حضوری به دانشگاه خودداری کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با اشاره به اینکه راه اندازی و اجرای آموزش های الکترونیکی فقط برای دروس نظری صرف شده است بیان نمود: فعلا هیچ تصمیم جدیدی با توجه به شرایط موجود در مورد تطویل ترم، حذف درس و یا ترم، مقررات خاص آموزشی، شهریه ها و هزینه خوابگاه گرفته نشده است. اما انشاالله در آینده نزدیک بر اساس دستورالعمل های وزارت عتف و شرایط آموزشی دانشگاه تصمیمات لازم اخذ و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی اضافه نمود: دانشجویان هیچ گونه نگرانی نداشته باشند که بطور قطع در تصمیمات متخذه حق و حقوق قانونی دانشجویان با انعطاف لازم به دلیل شرایط پیش آمده کرونایی در نظر گرفته خواهد شد.

حیاتی در ادامه گفت: مسئله ای از لحاظ دفاع از پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری نخواهد بود که ساز و کار آن در اطلاعیه های آینده اعلام خواهد شد. در مورد نحوه اجرای دروس عملی فعلاً در هیچ دانشگاهی تصمیم گیری نشده و جای نگرانی وجود ندارد. همچنین نحوه اجرای مرحله دوم آزمون دکتری سال 1399 بر اساس بخشنامه های سازمان سنجش آموزش کشور عمل خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز تاکید کرد: با توجه به تغییر اجباری شیوه آموزش حضوری به الکترونیکی در دروس نظری، به طور طبیعی در روز های اول مسائل و نواقصی وجود خواهد داشت، ولی با همکاری و صبر و حوصله، مسئولین دانشگاه موظف به رفع آن ها خواهند بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 431

به "دانشجویان دانشگاه تبریز ایرادات سامانه آموزش مجازی را به کارشناس فن آوری اطلاع دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان دانشگاه تبریز ایرادات سامانه آموزش مجازی را به کارشناس فن آوری اطلاع دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید