دریاچه نمک کویاشسکوی در روسیه، تصاویر

به گزارش بازی های اندروید، یکی از این نمونه های خارجی دریاچه نمک کویاشسکوی روسیه است که به واسطه رنگ صورتی زیبایش بسیار شهره شده و به زیبایی و منحصر بفردی معروف است. پس می تواند دریاچه ای آرمانی برای علاقه مندان به رنگ صورتی باشد.

دریاچه نمک کویاشسکوی در روسیه، تصاویر

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

دریاچه نمک کویاشسکوی روسیه

شاید در ابتدا تصور کنید که این دریاچه وسعت زیادی دارد. اما اصلا اینگونه نیست و با طول حدود 4 کیلومتر و عرض دو کیلومتر دریاچه میانهی از نظر وسعت به تعداد می آید. در ضمن دریاچه نمک کویاشسکوی روسیه عمق بسیار کمی هم دارد بطوریکه میانه عمق آن یک متر بوده و همین امر باعث شده است تا جزایر کوچک و صخره ای بی تعدادی در سطح دریاچه بوجود بیاید.

اگر از علت رنگ صورتی آن هم جویا شوید باید گفت آب این دریاچه به علت وجود جلبک های میکروسکوپی که در آب شور رشد می نمایند به این رنگ در آمده و این امر، امری طبیعی در میان دریاچه های نمک در سراسر دنیا است.

جالب است بدانید پس از تبخیر آب دریاچه، نمک موجود در آب در اطراف سنگ ها و ساحل به شکل بلور در آمده بطوریکه سنگ های بلورین آن عطری از بنفشه عطری به همراه دارند. در خصوص موقعیت جغرافیایی دریاچه هم می توان این چنین گفت که دریاچه نمک کویاشسکوی در شبه جزیره کریمه در سواحل شبه جزیره کرچ در شبه جزیره کریمه (محل مناقشه اوکراین و روسیه) قرار گرفته بطوریکه بواسطه یک نوار زمینی از دریای سیاه مجزا و تفکیک می گردد.

حال با داشتن و دانستن این اطلاعات بهتر می توانید به این دریاچه زیبا سر زده و از زیبایی های آن استفاده کنید. البته این نکته را هم باید اضافه نمود که با توجه به اینکه این دریاچه در میان گردشگران زیاد شناخته شده نیست، مکان بکری به شمار میرود که در سال 1998 ایجاد شده و به منطقه حفاظت شده اپوکسکی تعلق دارد. البته ناکفته نماند که مردم محلی بر این باورند که گل این دریاچه خواص درمانی بسیاری داشته و از این رو این دریاچه را بسیار ارزشمند و محبوب می دانند.

منبع: گردشبان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1278

به "دریاچه نمک کویاشسکوی در روسیه، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریاچه نمک کویاشسکوی در روسیه، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید