دلخوشی پرسپولیسی ها به آمار لوکادیا؛ مهاجم نو منجی تیم گل محمدی می گردد؟

به گزارش بازی های اندروید، تهران (پانا) - یورگن لوکادیا آمار جالبی در اولین بازی هایش برای تیم های مختلف دارد و می تواند در آزادی نیز روزی به یادماندنی داشته باشد.

دلخوشی پرسپولیسی ها به آمار لوکادیا؛ مهاجم نو منجی تیم گل محمدی می گردد؟

پرسپولیس در هفته اول هرچه حمله کرد به در بسته خورد و نتوانست مقابل ذوب آهن گل بزند. حالا یورگن لوکادیا مهاجم هلندی نو سرخ ها به تمرینات پرسپولیس اضافه شده و به احتمال زیاد در فهرست یحیی برای بازی با فولاد جای خواهد داشت.

لوکادیا که در آیندهوون دوران اوج خود را تجربه می کرد، آمار گلزنی جالبی هم ثبت کرد. از جمله رکوردهای او در این تیم می توان به اولین حضورش در لیگ برتر هلند با لباس آیندهوون اشاره نمود که او در دقیقه 68 مقابل تیم ونلو وارد زمین شد و تنها در 22 دقیقه سه گل زد تا بعد از 40 سال اولین بازیکن تاریخ لیگ هلند گردد که در نخستین بازی اش در این لیگ هت تریک می نماید. او در آیندهوون 45 گل و 34 پاس گل را در 127 مسابقه ثبت کرد.

مهاجم هلندی نو پرسپولیس بعلاوه در اولین بازی اش برای برایتون در جام حذفی و لیگ برتر انگلیس گل زده بود تا این رکورد ویژه در فوتبال باشگاهی انگلیس هم تکرار گردد.

باید دید یورگن لوکادیا در صورت پیدا کردن فرصت بازی می تواند در نخستین مسابقه خود مقابل فولاد گل بزند یا خیر. این بازیکن در اینستاگرامش برای اولین بازی رسمی با پیراهن پرسپولیس ابراز اشتیاق نموده بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 مرداد 1401 بروزرسانی: 27 مرداد 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1641

به "دلخوشی پرسپولیسی ها به آمار لوکادیا؛ مهاجم نو منجی تیم گل محمدی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلخوشی پرسپولیسی ها به آمار لوکادیا؛ مهاجم نو منجی تیم گل محمدی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید