رئیس جمهور: راه چاره مشکل کم آبی، مدیریت درست و اصلاح الگوی مصرف و کشت است

به گزارش بازی های اندروید، تهران (پانا) - رئیس جمهور، راه حل حل مشکل کم آبی را مدیریت درست و اصلاح الگوی مصرف و کشت دانست و گفت مقرر شد کارگروهی زیرنظر استاندار سمنان تشکیل گردد تا با مدیریت درست و راه حلهای مناسب، از منابع کنونی آب استان به نحوی استفاده گردد که نگرانی مردم را رفع کند.

رئیس جمهور: راه چاره مشکل کم آبی، مدیریت درست و اصلاح الگوی مصرف و کشت است

سید ابراهیم رئیسی پنجشنبه شب در نشست خبری سرانجام سفر به استان سمنان، در پاسخ به پرسشی درباره مشکل کم آبی این استان گفت: کمبود آب، مسأله ای فرااستانی و فراملی است و بسیاری از کشورهای منطقه هم با آن مواجهند، اما برای مقابله با آن باید اقدامات جدی صورت گیرد.

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت استفاده بهینه از آب و اصلاح الگوی مصرف و کشت، اظهار کرد: باید به سمت استفاده بهینه و مدیریت شده از منابع آبی حرکت کنیم و بی تردید اگر نگاه جدیدی به این حوزه داشته باشیم، می توان شرایط را به خوبی مدیریت کرد.

وی بعلاوه استاندار سمنان را موظف کرد درباره پیشرفت راهکارهای اتخاذ شده و اقدامات برای مقابله با خشکسالی و کم آبی، به طور مستمر به مردم استان گزارش دهد.

رئیس جمهور در پاسخ به پرسشی درباره کیفیت و ایمنی پایین جاده های مواصلاتی استان سمنان و بالا بودن اندازه سوانح و تلفات جاده ای نیز گفت: بالا بودن حوادث و تلفات جاده ای به خاطر ایمنی و کیفیت پایین جاده ها به هیچ عنوان قابل قبول نیست و وزیر راه و شهرسازی موظف است با اولویت این موضوع را پیگیری کند.

رئیسی در سرانجام گفت: در جریان این سفر در حوزه صنعت، کشاورزی، آب و بهداشت و درمان استان تصمیمات خوبی اتخاذ شده است و معاونت اجرایی رئیس جمهور فرایند اجرای این مصوبات را با دقت پیگیری خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1399

به "رئیس جمهور: راه چاره مشکل کم آبی، مدیریت درست و اصلاح الگوی مصرف و کشت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور: راه چاره مشکل کم آبی، مدیریت درست و اصلاح الگوی مصرف و کشت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید