رستوران های مورد علاقه من در هنگ کنگ

به گزارش بازی های اندروید، رستوران های هنگ کنگ

در خیابان های شلوغ هنگ کنگ همواره می توانید فروشنده های خیابانی را پیدا کنید که نودل های خوشمزه می فروشند ، هر گوشه و کناری را که نگاه کنید نشانه ای از غذا می بینید اردک های کبابی که از پنجره رستوران ها آویزان است، مخزنی پر از ماهی های شام و غذاخوری های زیادی که در محله های قدیمی هستند، همه و همه نشانه این است که در این شهر به غذا اهمیت زیادی داده می گردد، وقتی از رستورانی به رستوران دیگر می روید بوی برنج، مرغ سرخ شده و نودل درهوا پیجیده است، می خواهیم درباره تعدادی از رستوران های هنگ کنگ حرف بزنیم با خبرنگاران همراه باشید.

رستوران های مورد علاقه من در هنگ کنگ

رستوران ماکس نودل (خیابان ولینگتون 77)

رستوران ماکس به نودل های هوس انگیز خود معروف است و یکی از برترین مغازه های نودل در شهر به شمار میرود چون سوپ گوشت آن بسیار لذیذ ، غذاهای آن سالم و قیمت آن مقرون به صرفه است (کمتر از 5 دلار). همه غذاهای آن خانگی است و سرویس رسانی ای سریع دارد.

رستوران کونگ (خیابان ناتان)

رستوران کونگ در خیابان ناتان واقع شده است، چاهان و مرغ این رستوران باعث شده از رستوران هایی باشد که حتما باید آن را امتحان کنید، برنج های آناناسی ای این رستوران که در بشقاب هایی بزرگ سرو می گردد بسیار خوشمزه است، اگر می خواهید ناهاری سبک، مقرون به صرفه و سریع بخورید آمدن به این رستوران شما را راضی می نماید، اما نودل های اینجا زیاد خوشمزه نیست.

رستوران Tsui Wah (خیابان ولینگتون 15-19)

رستوران زنجیره ای Tsui Wah ، هم غذاهای هنگ کنگی و هم غذاهای غربی دارد و به غذاهای کانتونی مثل نودل به همراه ماهی قلقلی، گوشت سینه کاری معروف است ، این رستوران همواره شلوغ است و این شلوغی می تواند شما را برای مدتی در آن معطل کند ، اگر در زمان ناهار یا شام به این رستوارن بروید باید زیاد منتظر بمانید.

رستوران یوکوزونا (خیابان ناتان 466- 472)

رستوران یوکوزونا یکی از برترین رستوران های هنگ کنگ برای خوردن رامن، غذای ملی ژاپن است، فقط 24 جایگاه دارد برای همین ممکن است مجبور شوید برای خالی شدن میز منتظر بمانید، اما نودلی بسیار خوشمزه که از مواد غذایی تازه درست شده نصیب شما می گردد، اگر عاشق غذای رامن باشید این رستوران برای شما برترین انتخاب است.

رستوران بوتااو رامن (خیابان ولینکتون 69)

رستوران بوتااو رامن از دیگر رستوران های مخصوص غذای رامن است، این رستوران کوچک ، به سوپ هایی که آهسته پخته می گردد معروف است که این باعث خوشمزگی بسیار غذای رامن این رستوران شده است.

رستوران سوشی موری (خیابان تانگ لونگ 28)

رستوران سوشی مقرون به صرفه نیست و قیمت ناهار آن 45 دلار است اما غذاهای آن بسیار با کیفیت و در ظرف های بزرگ سرو می گردد و همراه غذا دسر و پیش غذا هم وجود دارد، سوشی همواره غذای گرانی است اما اگر به خوردن آن علاقمند هستید در این رستوران می توانید یکی از خوشمزه ترین سوشی ها را امتحان کنید.

رستوران کم لونگ گورمت

در رستوران کم لوونگ گورمت نودل های خوشمزه و گوشت های آبدار سرو می گردد، قیمت غذاها در این رستوران بسیار گران است اما با وجود گرانی همواره مشتریان خاص خود را دارد، معمولا این رستوران خیلی دیر باز می گردد و طراحی آن بسیار زیباست .

منبع: nomadicmatt.com

منبع: الی گشت
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1558

به "رستوران های مورد علاقه من در هنگ کنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های مورد علاقه من در هنگ کنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید