رسیدگی به تخلف هیات مشهدی از مصوبات ستاد ملی کرونا

به گزارش بازی های اندروید، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی اسلامی خراسان رضوی گفت: تخلف یک هیات عزاداری از مصوبات ستاد ملی کرونا در حال رسیدگی است و گزارش آن به زودی تهیه می گردد.

رسیدگی به تخلف هیات مشهدی از مصوبات ستاد ملی کرونا

به گزارش ایرنا، مرتضی همتی فر اضافه کرد: از صبح امروز با بخش های مختلف و بعلاوه مسوولان این هیات جلسات متعدد برگزار نموده ایم.

وی ادامه داد: عدم رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا به وسیله این هیات به خاطر دهن کجی و یا از روی عمد نبوده است. با این وجود به صورت جدی پیگیر هستیم تا تکرار نشود.

انتشار تصاویری از بی توجهی یک هیات مذهبی در مشهد به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در برگزاری مراسم شب اول محرم به وسیله این هیات در شرایطی که مشهد در شرایط بحرانی کرونا قرار گرفته است با واکنش های گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی روبرو شده است.

در تصاویر منتشر شده از هیات علمدار مشهدالرضا در مشهد عزاداران بدون ماسک و بدون توجه به فاصله گذاری اجتماعی عزاداری می نمایند.

پنج هزار هیات مذهبی در خراسان رضوی فعالیت دارند که از این تعداد 2 هزار و 500 هیات در مشهد است. علاوه بر آن شورای هیات های مذهبی بانوان استان هم با هزار و 100 هیات فعال است.

منبع: فرارو
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1279

به "رسیدگی به تخلف هیات مشهدی از مصوبات ستاد ملی کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسیدگی به تخلف هیات مشهدی از مصوبات ستاد ملی کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید