خبرنگاران مرکز نیکوکاری کارگران مشهد گشایش یافت

به گزارش بازی های اندروید، مشهد- خبرنگاران- مرکز نیکوکاری کار و کوشش ویژه کارگران نیازمند مشهدی دوشنبه شب در این شهر راه اندازی شد.

خبرنگاران مرکز نیکوکاری کارگران مشهد گشایش یافت

رییس کانون انجمن های صنفی کارگری خراسان رضوی به خبرنگار خبرنگاران گفت: تعدادی از کارگران زحمتکش هستند که زیر پوشش هیچ تشکل و سازمانی قرار ندارند و از هیچ خدمات رفاهی بهره مند نیستند.

هادی ابوی با بیان اینکه شیوع کرونا فشار مالی مضاعف بر دوش این کارگران نهاده است اضافه نمود: تا به امروز 35 هزار نفر از این افراد شناسایی و بانک اطلاعاتی آنها تکمیل شده است که بیش از نیمی از آنان زیرپوشش هیچ بیمه ای قرار ندارند.

وی ادامه داد: این کارگران احتیاجمندان دائمی نیستند بلکه قشر زحمتکشی هستند که به خاطر شرایط امروز به مسائل مضاعف دچار شده اند.

وی گفت: مرکز نیکوکاری کارگران با یاری خیران بسته های مختلف معیشتی در اختیار این افراد قرار داده و علاوه بر آن امکان تهیه بسته های غذایی مورد احتیاج را با کمترین قیمت برای این قشر فراهم آورده است.

ابوی اضافه نمود: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان نیز بعضی از خیران، هزینه های مراسم افطاری خود را به این مرکز اختصاص داده اند که در این راستا هر شب برای 313 خانوار غذای گرم توزیع می گردد.

وی ادامه داد: توانمندسازی این افراد و خانواده ها از برنامه های دیگر در حال اجراست و در این ارتباط برنامه های مشترکی را با کمیته امداد و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در نظر داریم.

براساس آمار رسمی تا به امروز 91 هزار و 472 نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت 96 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به پنج هزار و 806 تن رسید.

همچنین تا به امروز 70 هزار و 933 نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 493

به "خبرنگاران مرکز نیکوکاری کارگران مشهد گشایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مرکز نیکوکاری کارگران مشهد گشایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید