رویدادی ملی برای سرمایه گذاری در برترین های زیست بوم خلاق کشور

به گزارش بازی های اندروید، رویداد ملی سرمایه گذاری آفرینه در حوزه صنایع خلاق برگزار می گردد تا زمینه برای سرمایه گذاری روی طرح های نوآورانه و فناورانه این حوزه فراهم گردد.

رویدادی ملی برای سرمایه گذاری در برترین های زیست بوم خلاق کشور

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دوشنبه های استارتاپی، رویدادهای فناورانه و نوآورانه است که با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی فعالان زیست بوم نوآوری را گرد هم می آورد تا ضمن شناسایی استارتاپ ها و طرح های سرمایه پذیر، سرمایه گذاری جسورانه را با مشارکت سایر سرمایه گذاران در این حوزه را محقق کند.

تازه ترین دور این رویداد سرمایه گذاری با حمایت ستاد ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری توسط صندوق پژوهش و فناوری گیلان با مشارکت فعالان حوزه صنایع خلاق، نرم و هویت ساز، ذیل رویداد سرمایه گذاری آفرینه برگزار می گردد.

بخش نهایی این رویداد 11 خردادماه امسال در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری میزبان فعالان و علاقمندان حوزه نوآوری های نرم و خلاق است. صاحبان سرمایه و ایده پردازان حوزه خلاق، گرد هم می آیند تا جهت حمایت از طرح های نوآورانه این حوزه هموار گردد.

هدف اصلی این رویداد ایجاد تعامل میان بخش دولتی، کارگزاران غیر دولتی، تامین نمایندگان اقتصادی برای تسریع و تسهیل حمایت از صنایع خلاق است.

از حوزه های تخصصی استارتاپ های حاضر در این رویداد می توان به فناوری های اجتماعی، فناوری های هنری، فناوری های رسانه ای و فناوری نرم اشاره نمود.

همچنین رویدادهای جانبی بخش جذاب آفرینه است. تاک مراحل عمر سرمایه گذاری و نقاط ضعف و قوت استارتاپ ها در جذب سرمایه، نشست B2B با حضور فعالان بخش خصوصی و کاگزاران غیردولتی و نشست B2G با حضور کارگزاران دولتی و غیردولتی از بخش های جنبی به شمار می رود.

سرمایه گذاران و علاقمندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیش تر می توانند به وسیله لینک رویداد اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1205

به "رویدادی ملی برای سرمایه گذاری در برترین های زیست بوم خلاق کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویدادی ملی برای سرمایه گذاری در برترین های زیست بوم خلاق کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید