ستاد مبارزه با موادمخدر: تعویق جمع آوری معتادان متجاهر طبق مصوبه کمیته درمان بوده است

به گزارش بازی های اندروید، ستاد مبارزه با موادمخدر درباره لغو موقت جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر اطلاعیه ای صادر کرد.

ستاد مبارزه با موادمخدر: تعویق جمع آوری معتادان متجاهر طبق مصوبه کمیته درمان بوده است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، ستاد مبارزه با موادمخدر درباره لغو موقت جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

ستاد مبارزه با موادمخدر با یاری و همراهی دستگاه های مقابله ای و درمانی عضو خود، در یک سال و نیم گذشته و به ویژه ایام نوروز، به صورت مستمر، طرح های جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر را در دست اقدام داشت که در حد قابل توجهی مناطق آلوده پاک سازی در شرایط مطلوبی قرار گرفته بودند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و طبق مصوبه کمیته درمان به ریاست معاون محترم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مقرر شد تا زمان برطرف شرایط بحران و اضطرار، اجرای این طرح به تعویق بیفتد؛ بنابراین به اطلاع می رساند ستاد مبارزه با مواد مخدر و شورا های هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان های سراسر کشور، در این رابطه تابع تصمیمات وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا هستند.

شایان ذکر است در این زمینه، جلساتی در حال برگزاری است و چنانچه هر گونه تصمیم جدیدی درباره این طرح، ابلاغ گردد، ستاد و شورا ها نیز ملزم به رعایت آن خواهند بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 424

به "ستاد مبارزه با موادمخدر: تعویق جمع آوری معتادان متجاهر طبق مصوبه کمیته درمان بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاد مبارزه با موادمخدر: تعویق جمع آوری معتادان متجاهر طبق مصوبه کمیته درمان بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید