عزیزی خادم: آینده فوتبال تنها مربوط به مردان نیست، قرارداد گرفتن نام ایران در کنار آرژانتین جزو الطاف حق بود

به گزارش بازی های اندروید، رئیس فدراسیون فوتبال گفت:.انتخاب تیم ملی به عنوان تیم اول جهان در سال 2021 بابت شکست ناپذیری، جزو الطاف حق بود و دست ید الهی به ما یاری کرد.

عزیزی خادم: آینده فوتبال تنها مربوط به مردان نیست، قرارداد گرفتن نام ایران در کنار آرژانتین جزو الطاف حق بود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مریم ایراندوست در مراسم بازدید انسیه خزعلی مشاور رئیس جمهوری در امور بانوان از تمرین تیم ملی فوتبال مطرح کرد: اگر از بانوان حمایت گردد، قطعا آنها تاریخ سازی می نمایند و فدراسیون فوتبال می تواند برای همه فدراسیون ها الگو باشد. من 22 سال ورزش حرفه ای نموده ام و اردیبهشت 1400 برابری را دیدم. ما می خواهیم به جام جهانی صعود کنیم و از همه می خواهیم به ما انرژی مثبت بفرستند.

شهاب عزیزی خادم هم در این مراسم گفت: با وزیر صحبت کردم، جلسه ای در وزارت خارجه داشت و گفت در آستانه سفر خواهد آمد.

رئیس فدراسیون فوتبال، ادامه داد: همه به تیم بزرگسالان افتخار می نمایند.انتخاب تیم ملی به عنوان تیم اول جهان در سال 2021 بابت شکست ناپذیری در این سال جزو الطاف حق بود و دست ید الهی به ما یاری کرد. هیچ کس نمی تواند فراموش کند تیم ملی 7 ماه پیش در چه شرایطی بود و حالا کجا هستیم. امروز قاره آسیا به تیم ملی افتخار می نماید که جزو تیم های بدون شکست در کنار آرژانتین قرار گرفته است. ما شکرگزار خداوند هستیم و جا دارد از کادر تیم ملی و بازیکنان تشکر کنم. ارزانترین صعود تاریخ در حال رخ دادن است و در رنکینگ هم اتفاقی افتاد که لطف الهی بود. فراموش نکنیم چه اتفاقی اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به موفقیت های تیم ملی بانوان توضیح داد: هم راستا با تیم مردان، بانوان هم تاریخ شکن بودند، آن هم مبتنی بر کار جمعی. فدراسیون با نگاه توسعه ای، تیم ملی زنان را که در رنکینگ جای نداشت و راستا پر تلاطمی داشت را حمایت کرد. در گذشته تلاطم و نگاه قهقهرایی وجود داشت اما باید کارهای منظمی می کردیم. ما سعی کردیم تبعیض را به سطح نازلی کاهش دهیم.

به گزارش فارس، در حالی خزعلی برای رفتن عجله داشت، عزیزی خادم گفت: اهمیت این جلسه قطعا کم تر از آن جلسه نیست و این اهمیت به ورزش زنان است.

عزیزی خادم اضافه کرد: آینده فوتبال فقط مردان نیست بلکه آینده فوتبال رده زنان، امید و تیم های پایه است. بر اساس آموزه های اسلامی نمی توانیم یک بخش را نبینیم. این ها انگیزه بانوان را مضاعف خواهد کرد. آرزوی برترین ها را دارم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1475

به "عزیزی خادم: آینده فوتبال تنها مربوط به مردان نیست، قرارداد گرفتن نام ایران در کنار آرژانتین جزو الطاف حق بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزی خادم: آینده فوتبال تنها مربوط به مردان نیست، قرارداد گرفتن نام ایران در کنار آرژانتین جزو الطاف حق بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید