عطر هایی با رایحه های عجیب و غریب!

به گزارش بازی های اندروید، شرکت های فراوری نماینده عطر و خوش بو نماینده ها گاهی فراوریات عجیب و غریبی را وارد بازار می نمایند که باور وجود آن ها سخت است.

عطر هایی با رایحه های عجیب و غریب!

بعضی شرکت های طراح و فراوری نماینده عطر، تصمیم گرفته اند که محصولاتی مجذوب نماینده و منحصر به فرد، برای اشخاص خاص پسند فراوری نمایند تا از این طریق بتوانند توجه آن ها را جلب نموده و به سود کلانی دست پیدا نمایند. رایحه های اعجاب انگیز، که کمتر کسی در تصورات خود آن ها را به صورت عطر تداعی می نماید. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا، قصد داریم عطر هایی با رایحه های عجیب را به شما معرفی کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

رایحه نوزاد تازه متولد شده

ممکن است با خود بگویید، چطور امکان دارد چنین عطری وجود داشته باشد؟! اما باید بگوییم، کمپانی دیمیتر در فراوری این گونه رایحه ها سردمدار است. این عطر، رایحه نوزاد تازه متولد شده را برای شما تداعی خواهد نمود و می تواند شما را احساساتی کند. این رایحه بشدت عجیب و پر هوادار بوده و به یکی از شگفتی های جهان عطر مبدل گشته است.

رایحه پاپ کورن

شاید عجیب باشد، اما پاپ کورن یکی از رایحه هایی است که در فرمول بسیاری از عطر ها استفاده می شود.

یکی از معروف ترین نسخه های عطری که در آن از رایحه پاپ کورن استفاده شده است، عطر معروف میس دیور چری می باشد که در سال 2005 برای بانوان عرضه شد و تا امروز محبوبیت خود را حفظ نموده است.

رایحه منطبق با DNA انسان

اخباری در زمینه عطر منتشر شد، مبنی بر اینکه شرکت هایی توانسته اند، با توجه به ژنتیک و DNA مختص به هر شخص، عطر های اختصاصی را طراحی نمایند. این عطر ها منطبق با ژنتیک مخاطب، فرمولاسیون شده و رایحه ای دلنشین، برای فرد مورد نظر ارائه می شود.

نکته مجذوب نماینده و قابل توجه در رابطه با این عطر ها این است که شما تنها کسی هستید که آن را در اختیار دارید و رایحه آن کاملا به شخصیت شما اختصاص داده می شود.

رایحه فست فود

این عطرها را معمولا به سفارش کمپانی های فست فود سازی و برای تبلیغ محصوالات می سازند. یکی از نمونه های معروف و پر هوادار در این زمینه، عطر Burger King است.

رایحه کاغذ نو

این عطر، دارای بویی شبیه به کاغذ و جوهر است و برای کسانی که عاشق بوی کتاب، کاغذ و کتاب فروشی هستند، ایده بسیار خوبی است. این عطر بسیار مورد استقبال مردانی که عطر هایی با رایحه سرد را می پسندند نهاده شد.

رایحه کاکتوس

یکی از رایحه های عجیب در عطر زنانه و مردانه گیاه کاکتوس می باشد. این گیاه که داری تیغ و گیاهی سخت است، بوی علفی و رایحه ای گرم دارد. این عطر از ترکیبات گیاه کاکتوس، پرتقال، ترخون، گل شمعدانی، فلفل قرمز، سدر، چوب صندل و مشک خلق شده است و در نتیجه رایحه گرمی دارد. این عطر برای استفاده در فصل سرما و زمستان بسیار مناسب است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب زنانی که در ﻣﺮﺍﺳﻢ ﺧﺘﻢ شوهر، ﺧﻮد ﺭﺍ به آتش می کشند را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 26 اسفند 1401 بروزرسانی: 26 اسفند 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1740

به "عطر هایی با رایحه های عجیب و غریب!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطر هایی با رایحه های عجیب و غریب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید