عوامل موثر بر قیمت انواع درب فلزی ساده و مدرن

به گزارش بازی های اندروید، درب فلزی یا درب آهنی یکی از پرکاربردترین انواع درب هایی است که برای ورودی ساختمان ، محوطه خانه، باغ، ویلا اعم از حیاط و پارکینگ و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

عوامل موثر بر قیمت انواع درب فلزی ساده و مدرن

با توجه به استقبال فراوان فراوری این نوع درب ها به علت استحکام و طول عمر بالا و ارزان بودن توسعه پیدا نموده است. در این راستا باغی نو، به عنوان نخستین فراوری نماینده نسل تازه درب های فلزی ساده و مدرن جهت سهولت هموطنان گرامی برای تامین درب ساختمان با کیفیت بالا، امکان خرید اینترنتی و ارسال به سراسر کشور را فراهم نموده است.

پس اگر قصد انتخاب یک نوع درب برای ورودی ساختمان مورد نظر خود را دارید، بهتر است با انواع درب آهنی مدرن تا ساده آشنا شوید تا انتخاب بهتری داشته باشید. برای اطلاع شرایط سفارش و قیمت درب فلزی مدرن با ما تماس بگیرید.

ویژگی برترین درب فلزی ساده و مدرن

درب فلزی ساده علاوه بر اینکه باید از طرح و مدل مناسبی داشته باشد باید به وسیله یک سازنده مطمئن و با تجربه فراوری شده باشد. شرکت صنایع فلزی باغی نو | Baghino با سابقه طولانی در زمینه ساخت و فراوری برترین درب های فلزی از لحاظ خدمات و کیفیت این اطمینان را به شما می دهد که تمام سازه های فلزی این مجموعه شامل درب، نرده، پله گرد، آلاچیق و استندهای مختلف از برترین مواد اولیه و پروفیل موجود در بازار تهیه و فراوری شده است. در این راستا ضروری است بدانید که یکی از مهم ترین ویژگی های سفارش درب آهنی مدرن و ساده بهره مندی از خدمات پس از فروش مجموعه باغی نو است.

سفارش انواع درب فلزی

درب های فلزی طیف گسترده ای را شامل می شوند که هر کدام جهت نصب در ورودی های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. از انواع درب ورودی فلزی که به وسیله شرکت صنایع فلزی باغی نو به عنوان مجموعه ای تخصصی در صنعت ساختمان، طراحی و ساخته می گردد، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

درب فلزی حیاط

درب فلزی حیاط در مدل های مختلف به صورت دو لنگه و سه لنگه طراحی و ساخته می شوند که امکان ورود خودرو به داخل حیاط را فراهم می سازند. به منظور باز و بستن سریع و راحت در طراحی این درب ها از جک های اتوماتیک یا مکانیزم ریلی استفاده می نمایند که در بین تمام مدل های موجود، درب ریلی حیاط بیش از همه هوادار دارد.

درب پارکینگ فلزی

از مهم ترین ویژگی درب پارکینگ فلزی می توان به مقدار مقاومت و ایمنی بالای آنها اشاره نمود که به صورت ریلی، ساده و اتوماتیک قابل سفارش و نصب هستند. درب های پارکینگ را می توان متناسب با طراحی دکوراسیون نمای ساختمان به صورت درب پارکینگ مدرن یا ساده با استفاده از ورق های CNC فلزی سفارش داد.

درب فلزی نفر رو

این نوع درب های فلزی برای تردد و عبور و مرور افراد ساکن در ساختمان ها فراوری می گردد. این درب ها را می توانید به صورت برقی و با قابلیت اتصال به آیفون سفارش دهید.قیمت درب فلزی نفر رو به علت ایمنی و مقاومت بالا در برابر تغییرات اقلیمی و شرایط آب و هوایی نسبت به دیگر درب های فلزی نسبتا بالاتر است.

درب فلزی cnc

درب فلزی cncجزو دسته انواع درب فلزی لوکس با ظاهری زیبا و شیک به شمار می رود که با نصب آن می توانید جلوه زیبایی به منزل یا محل کار خود بدهید. از مهم ترین ویژگی درب فلزی سی ان سی می توان به قابلیت شخصی سازی آن اشاره نمود. به طوری که در این مدل درب های ورودی می توان طرح و نوشته مورد علاقه خود را روی آن پیاده کنید و با نصب آن لذت ببرید.

درب آهنی فرفورژه

درب های فلزی فرفورژه برخلاف درب های مدرن و کلاسیک با جزئیات زیاد طراحی می شوند و اجرای آنها نیز امروزه هواداران بسیاری دارند. یکی از عوامل موثر در قیمت این نوع درب ها تعداد گل های فرفورژه به کار رفته در آنها است. این نوع درب های آهنی به خاطر وزن بالاتر و طراحی پیچیده تر نسبت به دیگر مدل ها قیمت بالاتری دارند. از بیشترین موارد استفاده درب آهنی فرفورژه می توان به ساختمان های مسکونی اشاره نمود.

مزایای ساخت و نصب درب فلزی

از مزایای فراوری و نصب درب های فلزی نسبت به سایر متریال ها می توان به امنیت و دوام زیاد این درب ها اشاره نمود. در واقع امنیت ساختمان زمانی محقق خواهد شد که امکان هیچ گونه تعرضی به محیط خانه و ساختمان وجود نداشته باشد. در این بین پارامترهای مختلفی در تامین امنیت موثر هستند که از جمله آنها به نصب سیستم های نظارتی، حفاظ پنجره و درب، حفاظ روی دیوار و غیره اشاره نمود.

اما در این بین یکی از مهم ترین اجزای ساختمان که نقش مهمی در جلوگیری از ورود غیرمجاز افراد غریبه و سارقان ایفا می نماید، سازه درب اصلی است. به همین علت استحکام مناسب یکی از الزامات نصب درب فلزی است و در برابر تغییر شکل و نفوذ مقاومت بسیار زیادی دارند.

در این راستا ساخت و اجرای درب فلزی به وسیله مجموعه باغی نو به سبک کاملا مدرن انجام می گردد و کارشناسان این مجموعه بعد از طراحی نقشه درب های فلزی وارد مرحله برش و اسمبل می شوند. سپس با رنگ آمیزی با تکنیک خاص این محصولات فلزی آماده نصب خواهند شد.

عوامل موثر در قیمت درب فلزی

قیمت درب های فلزی ارتباط مستقیمی با قیمت آهن یا فولاد دارد و متاثر از نوسانات بازار نرخ ثباتی ندارد. از طرف دیگر یراق آلات مورد استفاده در این سازه های فلزی نیز بر قیمت درب آهنی موثر هستند.

طرح درب و میزان انتخابی نیز یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت درب آهنی است. به طوری که قیمت درب های فلزی با توجه به وزن و تراکم نرده و گل های مورد استفاده معین می شوند. برای استعلام قیمت دقیق و به روز درب ورودی فلزی متناسب با مکان مورد نظر خود بهتر است با مشاوران ما تماس بگیرید (09115006290) تا از خدمات مشاوره بهره مند شوید.

جمع بندی

درب فلزی یکی از سازه های تاثیرگذار در تکمیل زیبایی نمای ساختمان است که با توجه به سبک معماری و دکوراسیون مورد نظر شما طراحی و ساخته می گردد. شرکت صنایع فلزی باغی نو به عنوان یکی از معتبرترین فراوری نمایندگان انواع محصولات فلزی مدرن ساختمانی در شمال ایران این آمادگی را دارد تا پروژه های مختلف ساختمانی شما را با به روزترین تکنولوژی به وسیله متخصصان این حوزه به پایان برساند. شما می توانید به وسیله وب سایت باغی نو و به صورت آنلاین یک خرید ساده و آسان را مطابق با سلیقه خود تجربه کنید.

منبع: اتاق
انتشار: 13 فروردین 1402 بروزرسانی: 13 فروردین 1402 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1745

به "عوامل موثر بر قیمت انواع درب فلزی ساده و مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عوامل موثر بر قیمت انواع درب فلزی ساده و مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید