فراخوان گوگل برای بازگشت کارمندانش از خارج کشور

به گزارش بازی های اندروید، شرکت گوگل به کارکنانش توصیه کرد تا خاتمه سال به کشوری که در آنجا استخدام شده و مشغول فعالیت بودند، بازگردند.

فراخوان گوگل برای بازگشت کارمندانش از خارج کشور

در دوران اوج شیوع کووید 19 شرکت گوگل که در مونتین ویوی کالیفرنیا مستقر است، به برخی از کارمندانش اجازه داد برای دلایل شخصی مانند بازگشت به کشور مادریشان و ادامه فعالیت به شکل دورکاری به خارج بروند. یک منبع آگاه که مایل نبود نامش فاش شود به بلومبرگ گفت: این سیاست اکنون به انتها رسیده اما در مناطقی که از نظر شیوع بیماری پرریسک مانده اند، مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

هنگامی که شیوع ویروس کرونا در مارس آغاز شد، گوگل یکی از نخستین شرکتهایی بود که از کارمندانش خواست از خانه کار کنند و در ژوییه گفت به کارمندانش اجازه خواهد داد به مدت یک سال وظایف خود را از راه دور انجام دهند و طرحهای بازگشایی دفاترش را به تعویق انداخت. این شرکت پیش از این اعلام کرده بود که کارمندانش می توانند تا انتها سال در خانه بمانند.

کالین گرنت، تحلیلگر شرکت ایرلندی داوی در یادداشتی گفت در ایرلند، از بسیاری از کارمندان فناوری که در دوران اوج شیوع ویروس کرونا کشور را موقتا ترک کرده بودند، خواسته شده است تا انتها سال بازگردند که تا حدودی به دلایل مالیاتی و حقوقی است. وی برآورد کرد که حداکثر 30 درصد از 7000 کارمند ایرلندی گوگل در دوران اوج کرونا کشور را ترک کردند اما یک منبع آگاه اظهار کرد که آمار بسیار بالاتر است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، روث پورات، مدیر مالی شرکت آلفابت که شرکت مادر گوگل است، اوایل ماه جاری اظهار کرد اگرچه کار کردن کارمندان در کنار یکدیگر برای تقویت نوآوری کلیدی است اما پاندمی کووید 19 به شکل اجتناب ناپذیری ماهیت کار کردن را تغییر داده است.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 767

به "فراخوان گوگل برای بازگشت کارمندانش از خارج کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان گوگل برای بازگشت کارمندانش از خارج کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید