دستور نخست وزیر انگلیس برای کار در خانه در پی شیوع اُمیکرون

به گزارش بازی های اندروید، در پی شیوع سویه اُمیکرون در انگلیس، نخست وزیر این کشور محدودیت های کرونایی را تشدید و به مردم توصیه کرد از خانه کار کنند.

دستور نخست وزیر انگلیس برای کار در خانه در پی شیوع اُمیکرون

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به نقل از بلومبرگ، در پی شیوع و توسعه سویه نو کرونا در انگلیس، نخست وزیر این کشور با تشدید کردن قوانین محدود کننده به منظور جلوگیری ازشیوع این سویه، از مردم خواست تا از خانه کار کنند.

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در کنفرانس مطبوعاتی روز چهارشنبه خود با اعلام تدابیر نو کرونایی گفت: تعیین شده است که اُمیکرون بسیار سریعتر از نوع دلتای قبلی رشد می کند. کار متناسب و مسئولانه ای باید در این خصوص انجام داد. نخست وزیر انگلیس هشدار داد که در صورت امتناع مردم از واکسیناسیون ممکن است به یک گفت وگوی ملی نیاز باشد.

اقدامات نو انگلیس نشان دهنده نگرانی های ناشی از سویه نو کرونا است. با توجه به ثبت تعداد بالای موارد ابتلا به کرونا طی ماه های گذشته، گونه نو کرونا می تواند بیمارستان های این کشور را تحت الشعاع قرار دهد. پیش از این تصمیم، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی محدودیت های نوی را اتخاذ کرده بودند.

نیل فرگوسن، مشاور علمی دولت که مدل سازی او منجر به قرنطینه اول همه گیری شد، چهارشنبه گفت که بروز سویه اُمیکرون هر دو روز در انگلیس دو برابر می شود و احتمالاً قبل از کریسمس به نوع غالب تبدیل خواهد شد.

با وجود شناسایی گونه نو کرونا در انگلیس و نگرانی ها درباره توسعه این سویه، گروه های صنعتی و تجاری محدودیت های کرونایی را شکست بزرگی برای کسب و کار ها می دانند. مایکل کیل، مدیر اجرایی انجمن صنایع شبانه، این تغییرات را ویرانگر دانست.

نخست وزیر انگلیس اظهار داشت که محدودیت های نو حداکثر تا اوایل ژانویه بررسی می شود. علیرغم توصیه به مردم برای کار از خانه، جانسون اظهار داشت که نیازی به لغو مهمانی های کریسمس نیست. این اظهارات اعلام در حالی منتشر شد که انگلیس 131 مورد تایید شده نو از نوع اُمیکرون را روز چهارشنبه ثبت کرد که مجموع موارد ابتلا به این سویه را به 568 می رساند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 بهمن 1400 بروزرسانی: 6 بهمن 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1456

به "دستور نخست وزیر انگلیس برای کار در خانه در پی شیوع اُمیکرون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور نخست وزیر انگلیس برای کار در خانه در پی شیوع اُمیکرون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید