فردا 3 فضانورد چینی به مدار زمین می فرایند

به گزارش بازی های اندروید، چین فردا پنجشنبه(27 خرداد) سه فضانورد به مدار خواهد فرستاد. این اولین ماموریت سرنشین دار این کشور طی پنج سال اخیر است.

فردا 3 فضانورد چینی به مدار زمین می فرایند

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

فضانوردان نی هایشنگ(Nie Haisheng)، لیو بومینگ(Liu Boming) و تانگ هونگبو(Tang Hongbo) سوار بر فضاپیمای Shenzhou-12 که بر روی موشک لانگ مارچ 2F واقع شده است به ایستگاه فضایی در حال ساخت چین خواهند رفت.

انتظار می رود این موشک در ساعت 9:22 صبح به وقت محلی، 9:22 شب چهارشنبه به وقت منطقه زمانی شرقی(ET) از مرکز فضایی جیوچوان(Jiuquan) به فضا پرتاب گردد.

فضانوردان این ماموریت به مدت سه ماه در ماژول ایستگاه فضایی تیانه(Tianhe)خواهند ماند و در طول اقامت خود برای ورود سایر ماژول ها آماده می شوند.

از چپ:تانگ هونگبو ،نی هایشنگ و لیو بومینگ

چین می خواهد تا انتها سال بعد ایستگاه فضایی خود را کامل کند و از آن برای انجام آزمایش های علمی در شرایط بی وزنی استفاده کند. ایستگاه فضایی چین 20 مایل(32 کیلومتر) بالاتر از ایستگاه فضایی بین المللی واقع شده است. ایستگاه فضایی بین المللی چین در فاصله 250 مایلی(402 کیلومتر) زمین قرار گرفته است.

ایستگاه فضایی چین حداقل 10 سال در فضا خواهد ماند در حالی که انتظار می رود ایستگاه فضایی بین المللی در سال 2030 به فعالیت خود انتها دهد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1209

به "فردا 3 فضانورد چینی به مدار زمین می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا 3 فضانورد چینی به مدار زمین می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید