لاوروف اتهامات حمله هکری روسیه به مجلس آلمان را رد کرد

به گزارش بازی های اندروید، وزیر امور خارجه روسیه اتهامات برلین علیه کشورش مبنی بر دست داشتن در حمله هکری گسترده به مجلس آلمان در سال 2015 را رد کرد.

لاوروف اتهامات حمله هکری روسیه به مجلس آلمان را رد کرد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از هفته نامه اشپیگل، آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان مسکو را متهم کرد که در حمله هکری به مجلس آلمان که حدود 5 سال پیش صورت گرفته مشارکت داشته است.

البته مسکو این اتهامات را رد نموده و هیچ دلیل و مدرکی را برای آن نمی بیند.

سرگئی لاوروف در پاسخ به این اتهامات برلین گفته است: هیچ مدرکی دال بر اینکه هکر های روسی در پس این حمله مجلس آلمان قرار داشته وجود ندارد.

لاوروف در این باره گفت که حدود 5 سال از این ماجرا گذشته است و هیچ واقعیت معینی ارائه نشده است.

صدر اعظم آلمان چندی پیش در ارتباط با حمله هکری به مجلس آلمان در سال 2015 اتهامات شدیدی به مسکو وارد نموده و این کشور را به عواقب این گونه اقدامات تهدید کرد.

با توجه به نتایج تحقیقات دادستانی کل فدرال آلمان در این باره از شواهد بدیهی درباره مشارکت روسیه و یک اقدام بی شرمانه از طرف روسیه سخن گفت.

بزرگترین حمله هکری علیه مجلس آلمان در ماه می سال 2015 معین شد. در این حمله هکری بسیاری رایانه ها در دفاتر نمایندگان مجلس و همچنین کامپیوتر دفتر مرکل هم به نرم افزار های جاسوسی آلوده شد. این حمله هکری منجر به این شد که سیستم فناوری اطلاعات مجلس مورد بازنگری قرار گیرد.

به گزارش رسانه های آلمانی محققان دادگاه قانون اساسی آلمان سرویس مخفی نظامی روسیه GRU را مسئول این حمله سایبری گسترده اعلام نموده است.

مرکل با تاکید بر اینکه همچنان برای مناسبات خوب با روسیه کوشش می نماید در عین حال تاکید نمود که با این گونه اقدامات مسکو همکاری های بر مبنای اعتماد نابود می گردد.

وی همچنین گفت که برلین همیشه حق انجام اقدامات علیه روسیه را برای خود محفوظ می دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 489

به "لاوروف اتهامات حمله هکری روسیه به مجلس آلمان را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاوروف اتهامات حمله هکری روسیه به مجلس آلمان را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید