مانور سیلاب در آذربایجان شرقی برگزار می گردد

به گزارش بازی های اندروید، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مانور سیلاب روز دوشنبه، پنجم اسفندماه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی برگزار می گردد.

مانور سیلاب در آذربایجان شرقی برگزار می گردد

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی،روز پنجشنبه یکم اسفند، در کارگاه توجیهی سرگروه های ادارات آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برای مانور سیلاب، با بیان این که این استان به عنوان یکی از استان های سیل خیز کشور، سال هاست با مشکل سیل روبه رو است، اضافه کرد: این مانور با هدف آمادگی در برابر سیلاب های ناگهانی در استان برگزار می گردد.

محمدرضا عزیزپور اظهار کرد: این مانور در شهرستان های سیل خیزی چون تبریز، اسکو، آذرشهر، مرند، میانه و عجبشیر با به صدا درآمدن ناگهانی آژیر سیلاب شروع می گردد.

وی ادامه داد: در این راستا، مدارس با تشکیل تیم مدیریت حوادث و تیم جست وجو متشکل از دانش آموزان و کادر مدیریتی مدرسه، اقداماتی برای مواجهه با سیل را انجام داده و دانش آموزان و اسناد مدرسه را به سمت بلندترین نقطه مدرسه راهنمایی می نمایند.

وی در پایان متذکر شد: به دلیل شرایط جوی نامناسب استان، امکان دارد مانور سیلاب در بعضی مدارس روزهای سه شنبه، چهارشنبه و یا پنجشنبه برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 291

به "مانور سیلاب در آذربایجان شرقی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانور سیلاب در آذربایجان شرقی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید