مبارزه عجیب یک زن با تیم پزشکی تزریق واکسن

به گزارش بازی های اندروید، حوادث خبرنگاران : یک زن هندی با مار کبرا به تیم پزشکی تزریق واکسن حمله ور شد.

مبارزه عجیب یک زن با تیم پزشکی تزریق واکسن

این زن که مخالف واکسن کرونا است با مار کبرا به جان تیم پزشکی تزریق واکسن افتاد.

به گزارش خبرنگاران، پس از شیوع گسترده کرونا در جهان بسکمک از کشور ها تلاش خود را برای ساخت واکسن آن آغاز کردند. خاتمه طی حدود 4 ماه واکسن هایی در کشور های مختلف از جمله آمریکا، چین، انگلیس، هند ساخته شد. با آغاز تزریق این واکسن ها به شهروندان در کشور های مختلف جهان امید می رود که خاتمه این بیماری کشنده ریشه کن شود.

اما در حالی که در برخی از کشور های جهان از جمله آمریکا، فرانسه، روسیه و آلمان تزریق واکسن اجباری نیست ظاهرا در هند تیم های پزشکی با مراجعه به درب منازل سعی در انجام واکسن اجباری شهروندان این کشور دارند. اتفاقی که بعضا با واکنش برخی از شهروندان این کشور نیز همراه بوده است.

زن هندی نیروهای پزشکی را فراری داد

به تازگی یک زن اهل این کشور با کمک مار کبرا تلاش کرد تا تیم تزریق واکسن را از تزریق واکسن به خود منصرف کند. این زن که هویتش کاملا دِوی اعلام شده در حالی که این مار سمی خطرناک را در دست داشت با نشان دادن و تهدید کادر پزشکی پیروز شد آن ها را از خانه اش فراری دهد. این اتفاق در روستای ناگِلاو واقع در منطقه اجمیر در استان راجاستان هند رخ داد.

بنا به گزارش رسانه های محلی هند تیم پزشکی با مراجعه به درب منازل روستا در حال تزریق به افراد محلی بودند که با ورود به خانه این زن با این صحنه روبرو شدند. در ادامه تیم پزشکی برای حفظ جان خود خانه این زن را ترک کردند.

منبع: رکنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1381

به "مبارزه عجیب یک زن با تیم پزشکی تزریق واکسن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبارزه عجیب یک زن با تیم پزشکی تزریق واکسن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید