مردم باید به ما نمره بدهند، جام خوشه چین دستاورد خوب سال 98 بود

به گزارش بازی های اندروید، به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانیفر گفت: کوشش ما در قسمت های مختلف این بود تا برنامه های دولت و برنامه هایی که خودمان به مجلس داده بودیم را عملی کنیم.

مردم باید به ما نمره بدهند، جام خوشه چین دستاورد خوب سال 98 بود

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: توسعه زیرساخت ها و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی به ویژه در بخش بانوان بخشی از این برنامه ها بود. همچنین استعدادیابی و برگزاری مسابقات مختلف که در سال 98 یکی از موفقیت های ما برگزاری چند رویداد در راستای توسعه ورزش همگانی از جمله جام خوشه چین بود.

وی اضافه کرد: این جام با حضور بیش از یک میلیون روستایی در چند رشته ورزشی برگزار گردید. همچنین مسابقات المپیاد استعدادیابی که در رده سنی 12 تا 15 سال که پس از سال ها تعطیلی برگزار گردید و تصور من بر این است که با برگزاری این دو رویداد ما می توانیم شرایطی را به وجود بیاوریم که از استعدادها، توانمندی ها، ظرفیت ها و نخبگان بیشتری در آینده ورزش کشور استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 409

به "مردم باید به ما نمره بدهند، جام خوشه چین دستاورد خوب سال 98 بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم باید به ما نمره بدهند، جام خوشه چین دستاورد خوب سال 98 بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید