نمایشگاه عکس اقتصاد مقاومتی که مقابل دانشگاه تهران برپا شده بود، تخریب شد

به گزارش بازی های اندروید، نمایشگاه خیابانی و این قهرمان واقعی است که در ضلع جنوبی دانشگاه تهران در حال برگزاری بود به دستور رئیس دانشگاه تهران تخریب شد.

نمایشگاه عکس اقتصاد مقاومتی که مقابل دانشگاه تهران برپا شده بود، تخریب شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت دائم استرالیا بعد از تحصیل هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران،نمایشگاه خیابانی و این قهرمان واقعی است که در ضلع جنوبی دانشگاه تهران در حال برگزاری بود با دستور رئیس دانشگاه تهران تخریب شد.

این نمایشگاه عکس که حاصل 5 سال عکاسی از قهرمانان اقتصاد خرد توسط عکاسان آژانس عکس مستند سو بود، در پی تفاهم مکتوب و کسب مجوز از روابط عمومی دانشگاه تهران روی نرده های سبز این دانشگاه دایر شد.

بر اساس این توافق، نمایشگاه خیابانی و این قهرمان واقعی است می بایست از 29 بهمن تا 10 اسفند در ضلع جنوبی دانشگاه به نمایش در می آمد.

در شرایطی که این نمایشگاه با استقبال مردم و عابران خیابان انقلاب و رسانه ها روبرو شده بود، امروز به دستور شخص رئیس دانشگاه تهران در اقدامی ضد فرهنگی و دون شان محیط دانشگاه کلیه عکس های نمایشگاه تخریب شد و خسارت جدی به آثار عکاسان وارد آمد.

پیگیری ها درباره علت این حادثه تلخ حکایت از این دارد که رئیس دانشگاه به این بهانه که مطابق ضوابط هیچ تصویری نباید روی نرده ها نصب گردد و تصاویر باید صرفا روی سازه قرار بگیرد، چنین دستوری صادر نموده.

این در حالی است که در کلیه مراحل مذاکره و اجرای نمایشگاه که با حضور مسئولان دانشگاه صورت گرفته، هرگز چنین ضابطه ای به اطلاع آژانس عکس سو نرسیده و ظاهرا رئیس دانشگاه تهران با گذشت یک هفته پس از برگزاری نمایشگاه به یاد ضوابط افتاده است.

با این حال تعیین نیست که چه ضرورتی برای تخریب آثار و عکس هایی که با زحمت برای نمایش خیابانی چاپ و تهیه شده بود، احساس شده و چه دلیلی برای وارد آوردن چنین خسارتی به یک آژانس عکس مستقل و خصوصی وجود داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 323

به "نمایشگاه عکس اقتصاد مقاومتی که مقابل دانشگاه تهران برپا شده بود، تخریب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه عکس اقتصاد مقاومتی که مقابل دانشگاه تهران برپا شده بود، تخریب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید