نگاه ویژه کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی به جام تختی

به گزارش بازی های اندروید، به گزارش خبرنگاران، رقابت های کشتی فرنگی جام تختی به عنوان سومین مرحله چرخه انتخابی تیم ملی طی روزهای 3 تا 6 اسفند ماه در اهواز برگزار می گردد و این در حالیست که نخستین اردوی شاگردان محمد بنا بعد از رقابت های جهانی نروژ با توجه به نتایج جام تختی شروع خواهد شد. ضمن اینکه گفته می گردد احتمالاً نخستین اردوی فرنگی کاران بصورت مشترک با تیم کشتی فرنگی جوانان برپا خواهد شد.

نگاه ویژه کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی به جام تختی

بعلاوه با توجه به رویدادهای مهم بین المللی پیش رو از جمله مسابقات قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و رقابت های دنیای، کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی با جدیت بدنبال آن است تا تمامی نفرات شایسته و واجد شرایط تیم ملی را به اردوی تیم ملی دعوت کند.

به همین خاطر می توان به اظهارات بهروز حضرتی پور مربی تیم ملی کشتی فرنگی نیز اشاره نمود که معتقد است: رقابت های جام تختی با حضور نفرات تیم های ملی جوانان، امید، ارتش های دنیا و بعلاوه نفراتی دارای سهمیه این جام و مدعیانی که در مسابقات دنیای نروژ به مدال نرسیدند برگزار می گردد. مطمئناً جام تختی برای شناخت بهترین های نفرات و دعوت آنها به اردو از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین علت غایبان جام تختی شانسی برای رسیدن به تیم ملی نخواهند داشت.

طبق نظر کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی تمام پتانسیل و مدعیان اوزان 55، 60، 72 و 87 که نتوانستند در مسابقات دنیای 2021 نروژ مدال بگیرند در جام تختی به میدان می فرایند و بدین ترتیب هیچ مدعی بیرون نخواهد ماند. در ضمنً به علت فاصله نزدیک مسابقات دنیای و بازی های آسیایی باید در نهایت 2 ملی پوش در هر وزن انتخاب شوند.

به هر حال کشتی ایران سال پرترافیکی را پیش روی دارد و به همین جهت کادر فنی باید از تمام ظرفیت کشتی فرنگی ایران استفاده کند. ظرفیت هایی که می بایست به درستی دستچین و مهیا شوند تا در مسابقات آسیایی و دنیای و بعلاوه دو میدان مهم بازی های آسیایی و کشورهای اسلامی به مصاف حریفان بفرایند.

طبق اعلام کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی قرار است نخستین اردوی این تیم از روز 15 اسفندماه شروع گردد که با نظر محمد بنا سرمربی تیم ملی با توجه به رویدادهای پیش رو، تمامی نفرات شایسته به اردوی دعوت خواهند شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1557

به "نگاه ویژه کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی به جام تختی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاه ویژه کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی به جام تختی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید