هشدار پزشکان آمریکایی نسبت به شیوع بیماری شبه فلج اطفال در بچه ها

به گزارش بازی های اندروید، مرکز کنترل و پیشگیری از امراض آمریکا نسبت به موارد جدیدی از شیوع نوعی بیماری مشابه با فلج اطفال در بچه هاِ این کشور طی امسال میلادی (2020) هشدار داد.

هشدار پزشکان آمریکایی نسبت به شیوع بیماری شبه فلج اطفال در بچه ها

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا به والدین و مراقبین سلامت نسبت به شیوع نوعی بیماری مشابه با فلج اطفال موسوم به AFM) acute flaccid myelitis) طی چهار ماه آینده هشدار داد.

در این گزارش آمده است: والدین و پزشکان باید در صورت مشاهده ضعف ناگهانی در اندام ها به ویژه در فاصله ماه های اوت تا نوامبر در بیماران نسبت به احتمال بروز بیماری AFM مشکوک شوند. همچنین باید نسبت به هرگونه علائم تنفسیِ اخیر یا تب و احساس درد در گردن یا کمر یا هر نوع علامت عصبی دیگر هوشیار باشند.

عارضه AFM یک فوریت پزشکی است و ضروری است بیمار به سرعت تحت مراقبت قرار گیرد.

این بیماری عصبی که موجب معلولیت می گردد از سال 2014 هر دو سال یکبار شیوع پیدا می نماید که آخرین مورد آن در سال 2018 بوده و موجب شد 238 نفر در 42 ایالت دچار این عارضه شوند. نزدیک به 95 درصد این بیماران کودک بوده اند.

بنابر اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها در آمریکا پزشکان و متخصصین سلامت باید نسبت به تشخیص به موقع علائم این عارضه هوشیار باشند و بیمار به سرعت در بیمارستان پذیرش گردد.

به گزارش اسپوتنیک نیوز، در حال حاضر درمانی برای این بیماری وجود ندارد اما تشخیص به موقع می تواند تاثیرگذاری اقدامات درمانی از جمله فیزیوتراپی را برای یاری به بیمار افزایش دهد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 673

به "هشدار پزشکان آمریکایی نسبت به شیوع بیماری شبه فلج اطفال در بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار پزشکان آمریکایی نسبت به شیوع بیماری شبه فلج اطفال در بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید