پارسکُدرز اولین بازار کار آنلاین ایران

به گزارش بازی های اندروید، پارسکُدرز (ParsCoders) اولین پلتفرم فریلنسینگ ایرانی و یک بستر برای برونسپاری پروژه هاست که به صورت جدی از سال 1386 فعالیت خود را آغاز نموده و تا به امروز زمینه ساز اشتغال برای هزاران فریلَنسر بوده و به واسطه آن ده ها هزار پروژه سفارش داده شده است.

پارسکُدرز اولین بازار کار آنلاین ایران

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام پارسکُدرز، این سرویس رابط تقاضا و اجراست. در پارسکدرز کارفرمایان درخواست خود را به صورت عمومی یا خصوصی مطرح می نمایند تا توسط فریلنسرها (متخصصان) انجام گردد. هر کاری و از هر حوزه ای که بتوان در بستر اینترنت آن را انجام داد:

· تایپ، ترجمه، نویسندگی، جمع آوری اطلاعات و فراوری محتوا

· طراحی و توسعه وب

· برنامه نویسی در کلیه زمینه ها

· محاسبات و مهندسی

· هنر و طراحی

· آموزش و مشاوره

· تبلیغات، دیجیتال مارکتینک و SEO

· برطرف اشکال و یاری درسی

برون سپاری به زبان ساده یعنی انجام کار مد نظر را به شخص یا اشخاصی دیگر واگذار کنیم. به بیان دقیق تر هنگامی که یک سازمان بعضی از فعالیت ها یا فرایندهای کسب و کار خود را به عرضه نماینده ای در بیرون از شرکت یا سازمان خود بسپارد این عمل را برون سپاری می نامند. پاسکدرز اولین سایت برون سپاری پروژه در ایران است.

پارسکُدرز بهره مند از سیستم گروگذاری (پرداخت امن یا امانت گذاری) وجه پیشرفته است که امنیت اقتصادی طرفین را تضمین می نماید.

مزایای سفارش کار (برونسپاری) در پارسکدرز به صورت خلاصه:

سفارش در پارسکدرز هم از نظر هزینه و زمان مقرون به صرفه است

· بهره مندی از سیستم گروگذاری وجه

· تضمین کیفیت با ارائه ضمانت تخصص از سوی مجریان

· نمایش سوابق مجریان (فریلنسرها) و انتخابی آگاهانه

· بهره گیری از خدمات مجریانی از سراسر ایران

· بیش از 12 سال سابقه و تجربه

· داشتن نماد اعتماد دو ستاره و امنیت

· ارائه سرویس داوری و حل اختلاف.

سفارش در پارسکدرز هم از نظر هزینه و زمان مقرون به صرفه است

هزینه: به دلیل محیط رقابتی پارسکدرز مجریان مدام در کوشش برای جلب نظر خریدار هستند. به همین دلیل مجریان به شما قیمتی رقابتی را پیشنهاد می دهند.

زمان: بستر اینترنت بسیاری از کارها را آسان تر نموده است. در بستر پارسکدرز می توانید از خدمات هزاران مجری از سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ممکن بهره ببرید.

تعامل: پارسکدرز دارای بستری مناسب برای تبادل پیغام است که به طرفین امکان می دهد به صورت امن و آنی با یکدیگر در تعامل باشند. این ویژگی یک فایده دیگر در پی دارد و آن قابلیت استناد به پیغام های تبادل شده است.

بهره مندی از سیستم گروگذاری وجه

پول: ما نگرانی ها بابت هدر رفتن پول را با ارائه سیستم گروگذاری از بین برده ایم. وجه پرداختی از طرف کارفرما در گرو سایت می ماند و پس از تحویل کار توسط مجری با اختیار کارفرما و به صورت درصدی یا کامل برای مجری آزاد می گردد. از سوی دیگر امکان گروگذاری قسطی نیز فراهم است.

افزایش کیفیت با ارائه ضمانت تخصص از سوی مجریان

تضمین: یکی از ویژگی های منحصر به فرد پارسکدرز امکان پیشنهاد درصدی از کل مبلغ توافقی از جانب مجری به کارفرما تحت عنوان ضمانت تخصص است. خریدار می تواند برای پروژه خود حداقل ضمانت تخصص تعیین کند، در این پروژه ها مجری موظف است حداقل به اندازه تعیین شده توسط خریدار ضمانت تخصص پیشنهاد دهد. مجری می تواند برای پروژه هایی که خریدار ضمانت تخصص نخواسته است نیز ضمانت تخصص پیشنهاد دهد.

در صورت عدم انجام صحیح کار توسط مجری، وجه ضمانت تخصص پس از کسر کارمزدهای بانکی توسط پارسکدرز ضبط می گردد.

در واقع ضمانت تخصص مشابه چک یا سفته زمانتی در دنیای واقعی است و هدفش افزایش شانس موفقیت پروژه است. این یکی از ویژگی های دیگر منحصر به فرد پارسکدرز است.

نمایش سوابق مجریان (فریلنسرها) و انتخابی آگاهانه

انتخاب آگاهانه: دو صد گفته چون نیم کردار نیست. وقتی که مجری (فریلنسر) پیشنهادی به کارفرما ارائه می نماید، سوابق اجرایی و پیشین وی در پارسکدرز نیز در اختیار شما خواهد بود.

بهره گیری از خدمات حرفه ای های سراسر ایران

قدرت انتخاب: چند نفر را در بین اطرافیان خود می شناسید که قادر به حل مشکل شما باشند؟ آیا افراد متخصص به تعداد کافی در شرکت، منطقه یا شهر شما وجود دارد؟ ممکن است بعضی از ما پاسخی برای این سئوالات نداشته باشیم. اینجاست که بهره گیری از خدمات پارسکدرز یکی از راه حل های پیش رو خواهد بود.

بیش از 12 سال سابقه و تجربه

تجربه: پارسکدرز توسط فریلنسرهایی تاسیس شده که خود در عرصه داخلی و خارجی دارای تجربه بوده اند.

ارائه سرویس داوری و حل اختلاف

اختلاف: بروز اختلاف اجتناب ناپذیر است. در اندک مواردی که اختلافی بروز می نماید پارسکدرز شما را به سمت تیم داوری خود راهنمایی می نماید. بهتر است حل اختلاف توسط یک تیم متخصص انجام گردد و از ارجاع اختلاف به مراجع رسمی قضایی اجتناب گردد. در پارسکدرز تعاملات مستند و مکتوب بوده و همین مستندات پایه داوری خواهد بود.

داشتن نماد اعتماد دو ستاره و امنیت

اعتماد: اعتماد به مانند شیشه ای صیقلی است که هر گونه مسئله ای در آن ترک ایجاد می نماید. هویت قانونی ما و کسب و کار ما با نماد اعتماد در معرض آنالیز است.

پارسکدرز، مقرون به صرفه ترین و اولین بازار کار آنلاین و یک محصول دانش بنیان ایرانی است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 648

به "پارسکُدرز اولین بازار کار آنلاین ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارسکُدرز اولین بازار کار آنلاین ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید