پایداری هوا و تداوم آلودگی طی فردا، بارندگی از عصر دوشنبه

به گزارش بازی های اندروید، سازمان هواشناسی اعلام نموده فردا یکشنبه در قالب مناطق کشور جوی پایدار حاکم بوده و در شهر های صنعتی و پرجمعیت کشور، افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا تداوم خواهد داشت.

پایداری هوا و تداوم آلودگی طی فردا، بارندگی از عصر دوشنبه

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ر اظهار داشت: فردا یکشنبه در قالب مناطق کشور جوی پایدار حاکم بوده و در شهر های صنعتی و پرجمعیت کشور، افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا تداوم خواهد داشت.

صادق ضیائیان اضافه نمود: از اوایل روز دوشنبه به تدریج سامانه بارشی از غرب، کشور را تحت تأثیر قرار داده که سبب بارش باران، گاهی رعد و برق، وزش باد، کاهش نسبی دما و در ارتفاعات بارش برف در غرب، جنوب غرب، بخش هایی از شمال غرب و به تدریج از بعداز ظهر مرکز استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز و زاگرس مرکزی خواهد شد که شدت وارد شده در شهر های ایلام، لرستان، شمال خوزستان، غرب کرمانشاه و غرب کردستان پیش بینی می گردد.

هوای تهران امروز و فردا صاف تا کمی ابری و غبار آلود و بعدازظهر دوشنبه ابری همراه با بارش باران پیش بینی شده است و کمترین دمای هوای پایتخت امشب 7 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است. همچنین کرمان و شهرکرد با دمای 2- سانتیگراد امشب خنک ترین مراکز استان کشور خواهند بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 71

به "پایداری هوا و تداوم آلودگی طی فردا، بارندگی از عصر دوشنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایداری هوا و تداوم آلودگی طی فردا، بارندگی از عصر دوشنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید