تور آفریقای جنوبی: چند توصیه ارزشمند به بک پکرها قبل از سفر به آفریقای جنوبی

به گزارش بازی های اندروید، نکاتی که باید در کوله گردی آفریقای جنوبی بدانید

کوله گردی جهانی خاص خود را دارد و امروزه به یکی از روش های پر هوادار سفر در جهان تبدیل شده است. به هر جای جهان که بخواهید کوله گردی کنید، قواعد و نکات خاص و مشابهی دارد که با رعایت آنها بتوانید سفرتان را به خوبی راهنمایی کنید و خاطره آن را به یاد ماندنی کنید. اما موضوع درباره کشور آفریقای جنوبی کمی فرق دارد. اگر از علاقه مندان به طبیعت گردی و منظره ها اعجاب انگیز و سنت متفاوتی هستید، این کشور مناسب شماست. در حال برنامه ریزی برای کوله گردی به آفریقای جنوبی هستید؟ با خبرنگاران همراه باشید و این توصیه های مهم را قبل از سفر به فکر بسپارید:

تور آفریقای جنوبی: چند توصیه ارزشمند به بک پکرها قبل از سفر به آفریقای جنوبی

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به یک قاره سفر می کنید نه یک کشور!

یک تصور عامیانه وجود دارد . آن هم این است که آفریقا یک کشور است! در صورتیکه اینطور نیست آفریقا قاره ای پهناور و سومین قاره بزرگ دنیاست که 54 کشور بزرگ و کوچک را در خود جای داده است. بنابراین یادتان باشد در سفر به آفریقای جنوبی در درجه اول دارید به یک قاره متفاوت سفر می کنید و بعد یک کشور. باید خودتان را برای روبرو شدن با مردم مختلف و فرهنگ و سنت هایی که با عقایدتان جور نباشد آماده کنید.

اگر شکیبا نیستید، این کشور مقصد خوبی برایتان نیست

اگر می خواهید به این کشور بروید، باید انتظار پیشامدهای متفاوتی را داشته باشید. البته در شهر بزرگی مثل کیپ تاون خیلی کم پیش می آید اما در شهرهای دیگر آفریقای جنوبی، اتوبوس ها، مترو یا بطور کلی وسایل حمل و نقل عمومی سر ساعت زمانی حرکت نمی نمایند و منتظر می مانند تا کاملا پر شوند. کوله گردها هم اغلب با وسایل حمل و نقل عمومی در شهر جابه جا می شوند، پس اگر خودتان را یک کوله گرد می دانید و مسافر این کشور هستید، در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی باید شکیبا باشید و انتظار تاخیرهای طولانی را داشته باشید.

به گفته ها اهمیت ندهید، خودتان تحقیق کنید

می خواهید به قاره ای دیگر سفر کنید پس ضروری است خوب تحقیق کنید. امروزه در رسانه ها و تلویزیون، خبرهای مختلفی درباره ناامنی آفریقا می شنویم و باید گفت اگر چه در بعضی کشورهای آن ناارامی و شورش هایی وجود دارد اما قطعا در کشوری مثل آفریقای جنوبی این مورد درست نیست.

توصیه های محلی ها را جدی بگیرید

یکی از اصلی ترین علت های جذب کوله گردها و گردشگر ها به آفریقای جنوبی، طبیعت زیبا و گونه های مختلف جانوری و گیاهی است. آفریقا طبیعت وحشی زیاد دارد و باید کاملا مراقب باشید تا خوراک حیوانات نشوید! می خواهید سالم به خانه برگشت؟ پس برترین کار این است که به حرف های افراد محلی گوش کنید و بی احتیاط عمل نکنید.

در آفریقای جنوبی کسل نمی شوید

اگر چه کوله گردی در هر جایی و مخصوصا در آفریقای جنوبی ممکن است سخت باشد اما از یک چیز می توانید مطمئن باشید و آن هم این است که هیچ وقت در طول سفرتان کسل نمی شوید. این کشور آنقدر در فرهنگ و طبیعت متنوع است که می توانید 100% مطمئن باشید که بعد از انتها سفر، با تجربیاتی منحصر بفرد و فراموش نشدنی و خاطرات خوب و به یاد ماندنی به خانه بر می گشت.

منبع: roughguides.com

منبع: الی گشت
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1513

به "تور آفریقای جنوبی: چند توصیه ارزشمند به بک پکرها قبل از سفر به آفریقای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی: چند توصیه ارزشمند به بک پکرها قبل از سفر به آفریقای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید