کابین امواج ضدعفونی کننده در دانشگاه حکیم سبزواری طراحی و ساخته شد

به گزارش بازی های اندروید، محققان گروه فیزیک در دانشگاه حکیم سبزواری کابین امواج ضدعفونی کننده را با هدف مقابله با کرونا طراحی و فراوری کردند.

کابین امواج ضدعفونی کننده در دانشگاه حکیم سبزواری طراحی و ساخته شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، کابین امواج ضدعفونی کننده با هدف کاهش بار ویروسی در مراکز درمانی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در دانشگاه حکیم سبزواری طراحی و ساخته شد.

این کابین را محققان گروه فیزیک دانشگاه حکیم سبزواری طراحی و فراوری نموده اند و توانایی راه اندازی به صورت اتوماتیک و با ورود فرد به داخل کابین را دارد.

همچنین همزمان با ورود فرد به کابین، چشمه های متعدد نور فرابنفش و نیز چهار چشمه فراصوت، بخش میانی بدن شخص شامل لباس ها و دست ها که بیشتر در تماس با آلودگی است؛ به مدت 20 ثانیه به صورت کامل پرتو دهی می گردد.

این دستگاه غیرلمسی است و پرسنل درمانی پس از استفاده از آن و هنگام ترک محل کار خود، با ویروس کمتری خارج می شوند.

لازم به ذکر است؛ کار تحقیقاتی روی این کابین برای افزودن گزینه های بیشتر و آنالیز اثرات جانبی و دزیمتری توسط استادان گروه فیزیک روی دستگاه ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 509

به "کابین امواج ضدعفونی کننده در دانشگاه حکیم سبزواری طراحی و ساخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کابین امواج ضدعفونی کننده در دانشگاه حکیم سبزواری طراحی و ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید