کتاب بهروز بوچانی با صدای نوید محمدزاده منتشر می گردد

به گزارش بازی های اندروید، به گزارش خبرنگاران این روزها که دنیا و ایران درگیر بحران کرونا و قرنطینه خودخواسته است، نوید محمدزاده مشغول خواندن کتاب بهروز بوچانی، نویسنده کُرد مهاجر است تا موجب دلگرمی و همراه مخاطبان ادبیات در روزهای قرنطینه باشد.

کتاب بهروز بوچانی با صدای نوید محمدزاده منتشر می گردد

کتاب هیچ دوستی به جز کوهستان نوشته بهروز بوچانی در طول مدتی که از سوی نشرچشمه منتشر شده توانسته با اقبال مناسبی از سوی مخاطبان روبه رو گردد و در مدت کمتر از سه ماه به چاپ دوازدهم رسیده است. هم اکنون این کتاب با اجرای نوید محمدزاده، آهنگسازی بامداد افشار و راهنمایی پوریا عالمی در استودیوی رادیوگوشه در حال ضبط است.

هیچ دوستی به جز کوهستان تجربه ای تکان دهنده است که شاید در مرز باریک میان رمان و ادبیات غیرداستانی حرکت می نماید. کتاب، علاوه بر قصه اُدیسه وارش، سفری است به برزخ؛ برآمده از واقعیت زیستی نویسنده. شاید برای همین است که رسانه ها و نویسندگان دنیا، بسیار درباره این کتاب اظهارنظر نموده اند.

رادیوگوشه تا کنون با هنرمندان زیادی برای فراوری کتاب های شنیدنی خود همکاری نموده است؛ رخشان بنی اعتماد، هوتن صبور، گلاره عباسی، علی سرابی، مسعود فروتن و... از جمله این هنرمندان هستند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 472

به "کتاب بهروز بوچانی با صدای نوید محمدزاده منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب بهروز بوچانی با صدای نوید محمدزاده منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید