تور سریلانکا ارزان: گال، شهر اروپایی سریلانکا!

به گزارش بازی های اندروید، شهر توریستی گال

در میان شهرهای سریلانکا به شهر ساحلی گال (Galle) می رسیم، شهری که در جنوب غربی کشور واقع شده است و مرکز استان جنوبی سریلانکا است. در این شهر در میان بناهای زیبا ترکیبی از معماری اروپایی و سنت های بومی را می بینید که زیبایی خاصی را به فضای کلی شهر داده اند. خبرنگاران را همراهی کنید تا با شهر گال در سریلانکا بیشتر آشنا شوید.

تور سریلانکا ارزان: گال، شهر اروپایی سریلانکا!

از سفر با تور سریلانکا ارزان به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا سریلانکا دیدن کنید.

چیزی که گردشگران زیادی را به این شهر می کشاند به غیر از سواحل و معماری زیبا، قلعه 300 ساله هلندی است که در فهرست یونسکو واقع شده است و بزرگ ترین قلعه به جای مانده در آسیاست که به وسیله اشغالگران اروپایی ساخته شده است. اگر در شهر کلومبو باشید می توانید خودتان را با قطار یا اتوبوس به اینجا برسانید و در راه در مسیری ساحلی چشم اندازها و مناظری تماشایی بیبنید. این سفر 119 کیلومتری بیشتر از 2 3 ساعت طول نمی کشد. بعد از اینکه به گال رسیدید برترین راه رفت و آمد در شهر استفاده از توک توک است البته اگر بخواهید می توانید در سفر پیاده راه بروید و روح شهر را بیشتر حس کنید.

شهر کوچک گال واقعا دوست داشتنی و آرام است، شهری رنگارنگ که حتما عاشقش می شوید. شهر دو بخش قدیمی و تازه دارد. قسمت قدیمی شهر را هلندی ها درست کردند و هنوز هم بعد از صدها سال بناهای زیبایی از آن موقع به جای مانده است. قلعه شهر با اینکه قدیمی است اما همچنان از آن استفاده می گردد و در آن اداره های اجرایی، کافه، شرکت ها، مغازه ها، رستوران ها، هتل ها و … وجود دارد.

گال شبیه هیچ کدام از شهرهای دیگر سریلانکا نیست و با گشت و گذار در میان خیابان های باریکش حتی یادتان می رود که در کشوری به نام سریلانکا هستید! انگار که در یک شهر قرون وسطایی اروپایی راه می روید. اروپایی ها مدت های زیادی در این شهر بودند؛ پرتغالی ها در سال 1587 این شهر را تصرف کردند و اولین بار آن ها قلعه ای کوچک ساختند تا در برابر پادشاه سریلانکا از خود محافظت نمایند هر چند که این هلندی ها بودند که گال را به این شکلی که امروز می بینیم تبدیل کردند چون بعدها در سال 1640 با 12 کشتی و 2000 نفر و بعد از 4 روز محاصره و جنگ هایی سخت پرتغالی ها را شکست و شهر را گرفتند. یکی از تفریحات اینجا این که است که بر روی دیواری که قلعه را احاطه نموده راه بروید.

در گال خبری از زندگی شبانه نیست و رستوران ها حدود ساعت 10 شب بسته می شوند. در این شهر ساحلی مطمئنا در پی جایی برای شنا و تفریحات آبی هستید برترین جا برای ماجراجویی های ساحلی ساحل اوناوتونا (Unawatuna) است ساحلی که معروف ترین ساحل سریلانکا ست و با ماسه های طلایی، آب فیروزه ای و درختان نخل اطرافش روزی رویایی را برایتان رقم می زند.

منبع: nerdnomads.com

منبع: الی گشت
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1522

به "تور سریلانکا ارزان: گال، شهر اروپایی سریلانکا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سریلانکا ارزان: گال، شهر اروپایی سریلانکا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید