5 مقصد دیدنی در سریلانکا ، مارکوپولو هم مناطق دیدنی سریلانکا را دوست داشت

به گزارش بازی های اندروید، به گفته مارکوپولو، سریلانکا یکی از بهترین جزایر شناخته شده است که قدمت آن به هزاران سال پیش باز می شود. اگرچه این کشور کمی کوچک است اما تاریخ، طبیعت و زیبایی های بسیاری برای تماشا دارد.

5 مقصد دیدنی در سریلانکا ، مارکوپولو هم مناطق دیدنی سریلانکا را دوست داشت

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

خبرنگاران - سواحل، جنگل ها و مزارع چای از جمله زیبایی های سریلانکا است که به آنالیز بعضی از این مناظر و مقاصد می پردازیم.

1. Sigiriya

Sigiriya که به عنوان شیر سنگی (Lions Rock) شناخته می گردد، یک قلعه سنگی و کاخ است که در منطقه Matale قرار گرفته است. بازدیدنمایندگان می توانند به سمت ویرانه های باستانی که توسط باغ ها، حوضچه ها و نقاشی های دیواری باشکوه احاطه شده، صعود نمایند یا برای تماشای نمای بی نظیر و شگفت انگیزی از تپه های درهم رفته که در زیر جنگل ها وجود دارند، به شمال آن سفر نمایند.

2. Adams Peak

Adams Peak یا قله آدم که در یک منطقه بیولوژیکی قرار گرفته است، یک کوه بلند و نوک تیز در مرکز سریلانکا است. صعود از جهت 2243 متری آن یک رسم در آیین بودایی است زیرا گفته می گردد رد پاهای بودا در نزدیکی قله وجود دارد. هدف خود را رسیدن به نوک قله در طلوع خورشید قرار دهید تا شاهد یک منظره بی نظیر باشید.

3. پارک ملی یالا (Yala)

پارک ملی یالا مکانی برای دیدن گربه سانان بزرگ در سریلانکا است. این محل دارای بیشترین تعداد پلنگ در دنیا و همچنین زیستگاه فیل ها و پرندگان آبزی است. میمون ها، تمساح ها و سایر موجودات در اطراف چمنزارهای این پارک وجود دارند و این پارک در ساحل جنوب شرقی جزیره واقع شده است.

4. Polonnaruwa

نمونه های خوبی از هنر و معماری باستانی را می توان در Polonnaruwa مشاهده کرد. تعداد زیادی مقبره، معبد و مجسمه و سایر مکان های باستانی در این شهر واقع شده است. صدها سال پیش این شهر پایتخت و همچنین یک مرکز تفریحی و تجاری و مذهبی بوده که دارای گنجینه های تاریخی بسیاری برای ارائه به مردم می باشد.

5. Bentota

این شهر ساحلی دارای سواحل باشکوه، هتل های لوکس زیبا و مناظر دست نخورده است. می توان یک روز را در ساحل به آفتاب دریافت گذراند یا از معابد بودایی دیدن کرد و صلح را در آنجا یافت. Bentota یک منطقه توریستی است و می توان فعالیت هایی مانند هلیکوپتر سواری و ورزش های آبی را در آنجا تجربه کرد.

منبع : theculturetrip.com

منبع: چمدان
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 175

به "5 مقصد دیدنی در سریلانکا ، مارکوپولو هم مناطق دیدنی سریلانکا را دوست داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 مقصد دیدنی در سریلانکا ، مارکوپولو هم مناطق دیدنی سریلانکا را دوست داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید