BYD سی گل؛ این خودرو مقرون به صرفه تا 6 ماه دیگر پرفروش ترین چین خواهد بود!

به گزارش بازی های اندروید، بی وای دی طی نمایشگاه بین المللی خودرو شانگ های 2023 از محصول بسیار کوچک نو خود با نام سی گل (Seagull) رونمایی کرد. هاچ بک سگمنت بی سی گل یک موفقیت بزرگ تجاری برای BYD محسوب می گردد، زیرا همان ابتدا 10 هزار ثبت سفارش طی 24 ساعت را رکورد زده است.

BYD سی گل؛ این خودرو مقرون به صرفه تا 6 ماه دیگر پرفروش ترین چین خواهد بود!

به گزارش عصر ایران، سی گل که در زبان انگلیسی به معنی مرغ دریایی است، در واقع بخشی از خانواده محصولات اوشن بی وای دی است که پیش از این هاچ بک دلفین را نیز از اقیانوسی های بی وای دی معرفی نموده ایم.

قیمت پایه این خودرو از 11400 دلار شروع می گردد که همین ویژگی علت فروش بالا در همان روز اول معرفی را مشخص می نماید.

سی گل برپایه پلتفرم الکتریکی 3.0 بی وای دی پیشرفته است. در این خودرو از تک موتور الکتریکی 74 اسب بخاری در ارتباط با محور جلو استفاده شده است. مشتریان می توانند ظرفیت باتری را با توجه به تریم انتخاب نمایند.

تریم پایه با باتری 30 کیلووات ساعت و برد حرکتی 305 کیلومتر و تریم پرچمدار با باتری 38 کیلووات ساعت و برد حرکتی 405 کیلومتر عرضه می گردد.

هر دو باتری از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می نمایند. بدین ترتیب طی 30 دقیقه ظرفیت باتری از 30 به 80 درصد می رسد.

BYD سی گل

بی وای دی سی گل از منظر ابعاد، برابر با 3780 میلیمتر در طول، 1715 میلیمتر در عرض و 1540 میلیمتر در ارتفاع پیشرفته است. فاصله بین محور ها نیز 2500 میلیمتر است. با توجه به این اعداد می توان گفت که سی گل در مقایس با دلفین حدود 345 میلیمتر در طول، 55 میلیمتر در عرض و 30 میلیمتر در ارتفاع کوچک تر است.

جزئیات طراحی بدنه نیز مجذوب نماینده و فناورانه هستند. چراغ های اصلی ال ئی دی و شیب سقف نمایی اسپرت برای سی گل ایجاد نموده اند.

داخل کابین به نسبت برچسب قیمت شرایط بسیار مناسبی دارد. از فناورانه ها می توان به نمایشگر 5 اینچی اطلاعات کیلومتر پشت فرمان و نمایشگر 12.8 اینچی تنظیمات سیستم تفریح اشاره نمود.

شارژ بی سیم و دو نگهدارنده لیوان از دیگر قسمت هایی است که در کنسول جلو مشاهده می شوند.

با توجه به پیروزیت فروش در همان روز اول، کارشناسان پیش بینی می نمایند این خودرو طی 6 ماه آینده تبدیل به پیروز ترین الکتریکی بازار چین گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 5 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1402 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1754

به "BYD سی گل؛ این خودرو مقرون به صرفه تا 6 ماه دیگر پرفروش ترین چین خواهد بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "BYD سی گل؛ این خودرو مقرون به صرفه تا 6 ماه دیگر پرفروش ترین چین خواهد بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید