باغ وحشی در جهنم

به گزارش بازی های اندروید، یک سال پس از بسته شدن باغ وحش بوینس آیرس در آرژانتین و انتقال آن به پارکی به نام پارک محیط زیست (Eco Parque) صدها حیوان پشت میله ها مانده اند و در جهنمی پرآشوب و پر سروصدا زندگی می نمایند.

باغ وحشی در جهنم

سازندگان در جولای سال گذشته قول داده بودند که بیشتر حیوانات باغ وحش را به زیستگاه های آنها در آرژانتین و کشورهای دیگر برسانند اما تا کنون هیچ اقدام جدی در این رابطه صورت نگرفته است.

از آنجا که این اقدام کاملاً ناشیانه صورت گرفت و مدیریت خوبی نداشت، حیوانات در حال حاضر در عذاب هستند و از موقعیت کنونی خود رنج می برند. یکی از نگهبانان این باغ وحش گفت: باغ وحش باید مکانی محافظتی باشد و حیوانات در امان باشند نه اینکه محلی برای پیاده روی سگ ها و صاحبان آنها باشد. چون در حال حاضر، ما در حال تجربه چنین موقعیتی هستیم.

پس از بسته شدن باغ وحش 140 ساله بوینس آیرس و انتقال آن به پارک، قرار بود حیوانات در خانه هایی ساکن شوند که بازتابی از کشورهای زادگاهشان باشد. مثلاً سمبلی از معبد هندو برای فیل های آسیایی ساخته شد.

به گفته کارشناسان، پس از انتقال باغ وحش، شرایط حیوانات به همان شکل به جای مانده است و هیچ برنامه خاصی برای بهبود و افزایش کیفیت زندگی و سلامت حیوانات به چشم نمی خورد. البته، بعضی از استرس ها برای حیوانات به حداقل رسیده است و تعداد بازدیدنمایندگان که در گذشته به ده هزار نفر هم می رسید، این روزها به شدت کاهش پیدا نموده است. بازدید از شیر دریایی ممنوع شده است و قرار نیست کسی انتظار داشته باشد شیرهای دریایی آنها را سرگرم نمایند.

به گفته یکی از مدیران سابق باغ وحش بوینس آیرس، شرایط از بد به بدتر شدن گرویده است. همه چیز دست به دست هم داده تا کشتی نوح به گل بنشیند. سال گذشته، شهردار بوینس آیرس گفته بود که حیوانات گنج هستند و نباید در محیط های شلوغ و پر سر و صدا و آلوده زندگی گنند. اما حتی یک حیوان هم از این شهر به جای دیگر منتقل نشد.

منبع: فوت و فن
انتشار: 17 مرداد 1401 بروزرسانی: 17 مرداد 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1632

به "باغ وحشی در جهنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ وحشی در جهنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید